NA: tissot prx 35 groen - the second coming

Deze keer positievere geluiden. Na ontvangst van een :lemon: eerder deze week, vandaag een goed exemplaar.
Deze tissot heeft geen mankementen en de wijzers belanden mooi op de indices. Het horloge weegt niets en draagt heel aangenaam.
Het groen is quirky, er zit meer aandeel geel in dan blauw en om er een term op te plakken helder smaragdgroen. Het komt anders over op foto als in realiteit.

Het is een heel geslaagd geheel omdat, zowel indices, wijzers, als kast dezelfde behandeling gekregen hebben: zowel brushed als polished gedeeltes en dat maakt het gevarieerd en aantrekkelijk om naar te kijken. In de zon is het een blingbom.
Bewijs:

59 likes

Hartstikke leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel! Zelf benieuwd hoe vaak ze zal worden gedragen. :frog:

1 like

Mooi dat het is goedgekomen. :+1:

1 like

Nice!:+1: Erg leuk horloge en gaaf ook in groen!

1 like

dit is werkelijk een mooie kleur,
en de kast met band maken het horloge een mooi geheel,
hij staat je ook netjes,
draag hem met plezier.

1 like

Tof horloge, ben van plan de 35 mm binnekort ook te gaan passen. De 40 mm vond ik iets te groot.
Bij jou staat de 35 mm zeker goed!
Welke pols omtrek heb je als ik vragen mag?
Iniedergeval veel plezier er mee!

1 like

Geniet ervan! Ik heb zelf nu de blauwe PRX powermatic 80, maar misschien dat een 35mm ook nog in de collectie komt👌 Veel plezier met je aankoop!

Heel mooi zo die plaat en lekker snel geregeld dan kun je hier even van genieten.

Het enige wat er aan mankeert is dat die niet om mijn pols zit :grin:

Veel plezier met je mooie prx

2 likes

2x scheepsrecht met dit groene knallertje zullen we maar zeggen. Enjoy! :green_heart:

1 like

Merci, ca 16 cm momenteel. De grootte is voor mij zeker goed.

Ik blijf het een mooi ontwerp vinden.
Mooi dat je nu tevreden bent.
Veel draagplezier.

1 like

Proficiat

1 like

Schitterend. Gefeliciteerd.

1 like

Knappe kleur! Veel draag plezier

1 like

Mijn vrouw heeft er ook zo een, en heeft er veel plezier van.

2 likes

Hele mooie keus! Staat goed :grin:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Lekker kleurtje :white_check_mark:

1 like

Maat staat goed op je pols :+1:

1 like

Ook mooi! :slightly_smiling_face: Verrassend is hoe de kleur zich binnen/buiten/met en zonder licht verhoudt. Gebeurt wel vaker met sunburst en felle kleuren maar toch speciaal. Ook de minute track die wat donkerder is, is een tof detail (zie je goed op jouw foto).