Niet het meest populaire horloge, maar als liefhebber van digitale horloges ben ik er erg tevreden mee, mijn zojuist uit Amerika bezorgde Tissot PRX 35 mm digital. Bewust gekozen voor de kleinere variant om ik deze net wat betere verhoudingen vond hebben dan zijn groter broer van 40 mm. Daarbij heb ik geen reuzenpols en vind ik een horloge, als het geen Casio G-Shock is, al snel te groot. Het horloge heeft saffierglas en een degelijke stalen band (kom daar maar eens om bij een Casio in deze prijs range). Verder de normale digitale opties. Voor omgerekend 185 euro het geld zeker waard (Ok, retailprijs is rond de 300 euro volgens mij). Gekocht bij een grijze dealer, maar keurig met garantiekaartje en in de stickers bezorgd. Hier wat plaatjes:
12 likes
Het heeft zekers zijn charme,de zwarte dial omgeven door de bezel en alzo liggende boven op de kast met het zichtbare hoogte verschil vindt ik zeer geslaagd,veel draagplezier.
1 like
Mooie aanwinst ![]()
Hij intrigeert mij.
Proficiat
Ik heb ook al sinds een tijdje een leuk digitaal horloge op mijn verlanglijst. Deze vind ik ook weer superleuk. Vrees alleen dat ik na aanschaf toch altijd de voorkeur aan een automaat zal blijven geven. daarom tot nu toe geen knopen doorgehakt.
Hoe dan ook, dit is een heel leuk ding voor weinig. Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met je leuke aanwinst ![]()