NA: Tissot PRX 35 mm digital

Niet het meest populaire horloge, maar als liefhebber van digitale horloges ben ik er erg tevreden mee, mijn zojuist uit Amerika bezorgde Tissot PRX 35 mm digital. Bewust gekozen voor de kleinere variant om ik deze net wat betere verhoudingen vond hebben dan zijn groter broer van 40 mm. Daarbij heb ik geen reuzenpols en vind ik een horloge, als het geen Casio G-Shock is, al snel te groot. Het horloge heeft saffierglas en een degelijke stalen band (kom daar maar eens om bij een Casio in deze prijs range). Verder de normale digitale opties. Voor omgerekend 185 euro het geld zeker waard (Ok, retailprijs is rond de 300 euro volgens mij). Gekocht bij een grijze dealer, maar keurig met garantiekaartje en in de stickers bezorgd. Hier wat plaatjes:

59 likes

Het heeft zekers zijn charme,de zwarte dial omgeven door de bezel en alzo liggende boven op de kast met het zichtbare hoogte verschil vindt ik zeer geslaagd,veel draagplezier.

3 likes

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Hij intrigeert mij.

Proficiat

1 like

Ik heb ook al sinds een tijdje een leuk digitaal horloge op mijn verlanglijst. Deze vind ik ook weer superleuk. Vrees alleen dat ik na aanschaf toch altijd de voorkeur aan een automaat zal blijven geven. daarom tot nu toe geen knopen doorgehakt.

Hoe dan ook, dit is een heel leuk ding voor weinig. Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met je leuke aanwinst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd!

Ik vind hem cool. Het verhaal erachter is ook geinig: zo hard geflopt dat Tissot hardhandig alles in 1x eruit heeft getrokken. Weg van de website, socials, alles. Alsof het horloge nooit bestaan heeft, of bestaan mocht hebben.

Ik denk over tientallen jaren echt een soort collectors item / cult horloge.

5 likes

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Gefeliciteerd met deze veelzijdige tijdwaarnemer!!

Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Klopt, dat heb ook vernomen. Waarschijnlijk is dat de reden dat je hem bij grijze dealers voor heel weinig kunt ophalen. Ik heb een tijdje gekeken naar de Casiotron, maar deze heeft geen saffier en slechts 5 ATM waterresist en kost bovendien 499 euro, als je hem al kunt krijgen. De Casio A1100D vind ik ook mooi en is ook geheel van metaal, deze heeft echter geen 24 uur display en dat vind ik echt een afknapper…

Leuke aanwinst

2 likes

Leuke aanwinst gefeliciteerd, veel draag plezier

1 like

Wat een verfrissende verschijning.
Draag hem met tevredenheid!!!

1 like

Tof. Eigenlijk leuker dan de standaard PRX. Gefeliciteerd!

1 like

Tof digitaal horloge! Ik heb 'm ook op mijn lijstje staan. De 35mm is inderdaad mooier in verhouding. Leuke prijs bij de GD. Veel plezier ermee!

1 like

Nooit geweten…

Heb ik verkeerd gezocht bij Bol…

Mijn droom LCD maar er is gewoon niet aan te komen.

Geen 24 uur display? Vreemd voor een Casio…

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke aanwinst…
Deze PRX kan mij wel bekoren…

1 like

Gefeliciteerd met je digitale NA

1 like

Gaaf horloge! Veel plezier ermee.

1 like

Cool, veel plezier ermee