vandaag de prx ontvangen. Dit weekend had ik gedroomd dat de verkeerde kleur was opgestuurd. Had een slecht voorgevoel. Bij het uitpakken blijkt een vuiligheidje, afval van de dial op de binnenkant van het glas te zitten en het schuift rond. Zeg maar mega bummer. Eerste tissot en zo’n slechte qc. Cheapo trashy maar vette retro dingen.
Ik hoop het, contact opgenomen via Whatsapp, in het buitenland moet je zelf de retour betalen, vraag me af of ze in dit geval toch niet gaan terugbetalen de verzendkosten.
Via PP kun het het idd aankaarten en ik zou voor garantie de verkoper een verzendlabel op laten sturen. Niet jouw probleem als het product niet voldoet.
Ik heb hier op HF ook wel 'ns een GS zien langskomen met een stofje onder 't glas (ja, was ook verbaasd🤔). Maar, 't komt dus niet alleen bij de “cheapo trashy” merken voor. Maar lijkt me toch dat dit moet zijn op te lossen. Overigens is er een ontzettend eenvoudige oplossing om dit soort dingen te voorkomen: (misschien) paar tientjes meer betalen en gewoon lokaal kopen, zodat je van tevoren kunt bekijken wat je koopt. Heb je ook dit gezeik niet. Succes!
Dat is echt balen, maar ja fouten worden er overal wel gemaakt. Zolang ze het oplossen en het je geen extra geld kost kom je er wel overheen. Ze hebben je gelukkig al een retourlabel gestuurd en hij is een stuk goedkoper, zie dat dan maar voor de extra moeite die je moet doen. Maar het blijft balen, moet je nog langer wachten op die Tissot.
Maar geloof mij, je zal er uiteindelijk een hoop plezier van hebben. Je hebt hem op staal, maar op een mooie leren band van Tissot draagt ie ook heerlijk. Nu hopen dat ie snel terug is en gelijk om de pols, we zien de foto’s wel verschijnen.