NA: Tissot PRX 35MM + verhaal

Beste HF vrienden,

Ik was al een langere tijd opzoek naar de tissot PRX 35mm in het groen.
Zelf heb ik echter al een 40mm gehad in het zwart alleen vond ik deze net wat te grof voor mijn kleine pols.

Ik heb lang op internet naar reviews zitten kijken en ze vaker bekeken in de etalages van winkels. Na lang twijfelen toch besloten om hem eens in het echt te gaan bekijken (bij de Bijenkorf) en vast te houden.

Eenmaal aangekomen bij de Bijenkorf begon ik te twijfelen over de donkerblauwe, groene of lichtblauwe. Ik ging eigenlijk voor de groene om een keer wat anders te hebben.

Bij de Bijenkorf hadden ze de groene en lichtblauw liggen maar na lang twijfelen en goed kijken zag ik dat de groene een kras had op de zijkant, een pin er half uitlag en dat de achterkant was beschadigd.
Ik zei tegen de verkoopster van volgens mij is deze al gedragen aan de kras te zien en omdat er een pin van de bracelet half uitlag. Hierop kreeg ik de reactie als het goed is zijn alle horloges hier helemaal nieuw.
Tot mijn verbazing was ook de lichtblauwe beschadigd op de achterkant.
Of deze horloges zijn gedragen of het personeel gaat er lomp mee om.

Dus ik weer uit de Bijenkorf en een beetje teleurgesteld door Eindhoven gaan lopen tot ik langs de juwelier Pijnenburg liep en daar hadden ze zowat alle modellen/kleuren liggen.
Ik aanbellen en vragen of ik ze mocht bekijken.
Ik werd hier super vriendelijk geholpen en kon er ook fijn zitten zo kon ik rustig op mijn gemak kijken. Hierbij werd me zelfs wat te drinken aangeboden (cola).

Dus ik met mijn cola daar gaan zitten en lekker rustig op mijn gemak gekeken naar de modellen en met de verkoper gepraat. Na slechts 15 minuten mijn keuze gemaakt.

De donkerblauwe vond ik uiteindelijk toch de mooiste ook zagen alle horloges er perfect uit zonder gebreken zoals het uiteraard ook hoort bij een nieuw horloge.
Ook werd meteen het horloge op maat gemaakt onder het genot van mijn glas cola.

Ik moet zeggen dat het echt een super leuke ervaring was omdat ik dit nog nooit eerder zo heb gedaan. (het voelde alsof ik een veel duurder horloge aan het kopen was)
Normaal haal ik mijn horloges namelijk tweedehands of bij winkels zoals de Bijenkorf waar je altijd moet staan dit vindt ik persoonlijk minder prettig maar ik wist niet beter tot nu.

Nu een paar dagen later nog steeds super blij met mijn aankoop!
Hierbij een paar foto’s:

96 likes

Heel mooi, zit er ook steeds naar te kijken.
Binnenkort maar eens gaan passen.

Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Klopt ja en bedankt! :slight_smile:

Zeker eens gaan kijken heb zelf ook lang getwijfeld maar ben er nu echt heel blij mee.

1 like

Bedankt!! :slight_smile:

Gefeliciteerd met je NA. Cool :sunglasses:

1 like

Top na, staat bij mij ook op het lijstje :star_struck:
Zelf vind ik de 40 mm ook te groot en is de 35 mm een stuk subtieler op een smallere pols.
Echt een mooi horloge van een mooi merk en ga je ongetwijfeld nog veel plezier van hebben! :grin: :+1:

1 like

Staat prima! Enjoy

1 like

Leuk horloge, maar om nou met zo’n tas door de stad te lopen? :thinking:

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze compacte grootheid!!
Ziet er mooi uit!!
Staat je goed om de pols!!
Gegarandeerd veel draag-plezier dan ook. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Super gaaf horloge, ik vind de maat ook goed bij je staan. Ik heb mijn vrouw hem voor kerst gedaan alleen dan de groene ivm dat die het beste bij haar sieraden past . Maar ik vind de maat zo goed gelukt. ik heb 18.5 polsen maar daar vind ik hem zelfs nog mooi om . Goede keus en veel plezier ermee.

1 like

Heb hem daarna in mijn rugzak gestopt vond het ook niks inderdaad.

1 like

Dankjewel leuk om te horen! :slight_smile:

Gefeliciteerd! Geniet ervan.

1 like

Leuke prx :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

PRX kan je nooit mis mee zitten :wink:. Heb er zelf 3! Veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Dankjewel :slight_smile:

1 like

Ik ga het beleven. Bedankt! :slight_smile:

1 like

Thnx! :slight_smile: