NA Tissot PRX Carbon

Beste horloge liefhebbers/watch addicts,

In het afgelopen jaar hebben er een aantal gebeurtenissen er toe geleid dat ik belangrijke beslissingen in mijn leven heb genomen.

Zonder er een Oprah Winfrey/Dr. Phil aflevering ervan te maken wilde ik mezelf belonen voor de beslissingen en ook voor de kluswerk die ik in mijn woning heb uitgevoerd.

Aangezien ik voor mijn broertje, schoonzus en voornamelijk mijn neefje ook in november naar Jo-Burg zou vertrekken om ze te ondersteunen i.v.m. operaties van mijn broertje en schoonzusje had ik een harde deadline voor de werkzaamheden in mijn huis.

Aangezien ik de deadline voor de kluswerk heb gehaald wilde ik mezelf hiervoor belonen en ben ik vlak voor mijn vertrek naar The Mall gegaan om een Tissot PRX te bekijken. Wilde geen super dure horloge om mijn pols door de veiligheid in Jo-Burg i.c.m. mijn horloge verslaving.

Mede doordat ik geen klik voelde met het aanbod heb ik mijn drang om een nieuwe horloge te kopen kunnen onderdrukken en ben ik maar met mijn G-Shock om mijn pols naar Jo-Burg vertrokken.

Achteraf is dit een goede beslissing geweest aangezien ik in de eerste week in Jo-Burg de Tissot PRX Carbon ben tegengekomen.

Hiermee had ik meteen een klik en besloten om deze aan te schaffen met een leuke korting. Ik blijf uiteraard een Nederlander :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:.

Genoeg tekst/geluld, it’s time for some wrist-shots.
Keep in mind, I’m not a professional photographer :wink:.

40 likes

Proficiat super uitvoering.

Bedankt, had deze uitvoering (nog) niet in Nederland gezien. Waarschijnlijk voelde ik daarom nu wel een klik.

Die is wel erg tof, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze inspirerende tijdgeest!!
Mooi hoor!!

Ik wens je veel draag genoegen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ziet er goed uit hoor.
Draag hem met plezier!!

Gekke dial, niet mijn ding, maar wel leuk om te zien

Bedankt!

Bedankt! Om mij verhaal af te maken, mijn G-Shock heb ik sinds de aanschaf van de Tissot niet meer omgedaan. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Snap wat je bedoeld, had ook niet verwacht dat er een klik met de dail zou zijn maar dat zal wel iets met mijn verbeterde/vernieuwde ik te maken hebben. :sunglasses:

1 like

Waar is als eerste benieuwd naar ben is de afloop van de operaties van je broertje en schoonzus en hoop dat dit alles goed verlopen is.
Leuk en heel apart horloge gewoon een goede keus in mijn ogen.
En natuurlijk heel veel draagplezier gewenst en geniet er van. :heart_eyes: :+1:

1 like

De operaties zijn goed uitgevoerd, mijn broertje hersteld beter dan verwacht en mijn schoonzusje heeft wat meer tijd nodig. Tijd heelt alle (soorten) wonden.

Thank you for asking en bedankt voor je complimenten! :heart_hands:

1 like

Forged Carbon is heerlijk om naar te kijken, zeker in het zonlicht.
Gefeliciteerd met je NA en het behalen van je doelen.

Bedankt!

Er is (meestal) genoeg zonlicht in SA :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gefeliciteerd met je NA! :pray:t3::hugs:

Toffe uitvoering. Gefeliciteerd met deze unieke NA

Heel mooi!