Het werd tijd voor een nieuw horloge. Beetje uitgekeken op de Valuchi.
Leuk horloge voor het geld maar het werd tijd voor wat anders. Ik heb de laatste 2 maanden een beetje rond zitten kijken en had op mijn vakantie in Dubai bijna de Tissot Gentleman gekocht met een blauwe plaat. Toch niet de knoop doorgehakt toen. Afgelopen maand zag ik hem weer en had ik toch wat spijt dat ik hem niet gekocht heb.
Ik had hem weer op mijn shortlist gezet. Toen kwam ik de gewone PRX tegen en de Seiko spb167 die ook beide ook mooi vond. De normale PRX vond ik wat te simpel en de Seiko spb167 is wel mooi maar Seiko vind ik mooi als Grand Seiko zoals de Sky en Snowflake. Als ik een Seiko koop moet het een Springdrive uurwerk hebben.
De PRX Chrono komt dan in beeld. Gezien mijn niet al te dikke polsen had ik deze al snel afgeschreven echter had ik hem nog niet in het echt gezien. Maar iedereen op YouTube had het over de maat. Nu ben ik even een midweek in Rome en liepen we langs een Tissot boetiek. Even kijken dan maar.
Daar lag de oude bekende Gentleman naast de PRX en beide PRX Chrono’s. Tja, nu maar de knoop doorhakken dan. Nog een keer de Gentleman gepast maar hij is het gewoon net niet. Toen de PRX Chrono’s bekeken en de maat viel heel echt mee…ja hij is best dik maar niet te. Ja hij is best groot maar ook niet te. Toen de moeilijke keus tussen de blauwe of de “witte”. De lichte wijzerplaat was mooier dan de blauwe en ik denk dat ik de blauwe snel zat zou worden. Het is chique vs sportief vond ik. Ik ben voor chique gegaan en zie hier het resultaat. Ik word er weer blij van!!