Zojuist heb ik onverwacht een nieuwe aankoop gedaan
Tijdens het zoeken naar een moederdag cadeau voor mijn vriendin (en tevens moeder van mijn twee zoons) slenterde ik langs de vitrine van de lokale Strego juwelier. Uiteraard altijd even kijken, totdat mijn oog viel op de blauwe PRX. Ze hadden zowel de quartz als de powermatic staan in diverse kleuren.
De blauwe was me al vaker opgevallen op het forum, dus Iik toch even naar binnen om te passen en 15 minuten later liep ik met een nieuwe PRX Powermatic 80 om de pols naar buiten.
De verwachtingen van mijn vriendin voor aanstaande zondag zijn iets gestegen toen ik bij thuiskomst trots mijn pols liet zijn, maar ik ben haar ook zeker niet vergeten
Net na zonsondergang foto’s maken met een iPhone blijkt toch lastig, maar heb mijn best gedaan. Voor de duidelijkheid nog even een plaatje van internet voor die mooie wijzerplaat.
Gewoon doen. Kinderen laten logeren bij opa en oma en tegen je vrouw zeggen dat je echt nog even de deur uit moet voor zondag. Dat is ongeveer hoe het hier ging
Prachtige Tissot met een stralende blauwe dial, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst (ik moet eigenlijk ook nog een Moederdag cadeautje kopen).