NA: Tissot PRX Powermatic 80

Mede forum-leden,

Zojuist heb ik onverwacht een nieuwe aankoop gedaan :sweat_smile:

Tijdens het zoeken naar een moederdag cadeau voor mijn vriendin (en tevens moeder van mijn twee zoons) slenterde ik langs de vitrine van de lokale Strego juwelier. Uiteraard altijd even kijken, totdat mijn oog viel op de blauwe PRX. Ze hadden zowel de quartz als de powermatic staan in diverse kleuren.

De blauwe was me al vaker opgevallen op het forum, dus Iik toch even naar binnen om te passen en 15 minuten later liep ik met een nieuwe PRX Powermatic 80 om de pols naar buiten.

De verwachtingen van mijn vriendin voor aanstaande zondag zijn iets gestegen toen ik bij thuiskomst trots mijn pols liet zijn, maar ik ben haar ook zeker niet vergeten :slight_smile:

Net na zonsondergang foto’s maken met een iPhone blijkt toch lastig, maar heb mijn best gedaan. Voor de duidelijkheid nog even een plaatje van internet voor die mooie wijzerplaat.

Fijn weekend allemaal!

86 likes

Altijd leuk dat soort onverwachte aankopen :smiley: Ben wel benieuwd of je vriendin ook een horloge krijgt… geniet in ieder geval van je eigen aankoop :ok_hand:t3:

1 like

Nee, mijn vriendin vindt het prima dat ik van horloges m’n hobby heb gemaakt, maar haar maak je er niet gelukkig mee. Ik hoop dat het nog bijdraait :wink:

1 like

Mooie aankoop! Ik ga morgen ook maar eens op pad voor een ‘ moederdagcadeau’…….

3 likes

Gewoon doen. Kinderen laten logeren bij opa en oma en tegen je vrouw zeggen dat je echt nog even de deur uit moet voor zondag. Dat is ongeveer hoe het hier ging :slight_smile:

Prachtig van harte en wat een uurwerk en kwaliteit voor dat geld. Ik vind het echt een koopje! Geniet ervan en draag hem in gezondheid :beers:

1 like

Dank je. Helemaal mee eens!

1 like

Gefeliciteerd met deze spontane NA

1 like

Mooie aankoop hoor!

1 like

Toffe Tissot!:heart_eyes::+1:

1 like

Cool! :+1:t3:

1 like

Gaaf zeg! En echt kwaliteit :slight_smile:

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd. Veel plezier ervan!

1 like

Dank allen! Ik zal morgen in daglicht even betere foto’s maken.

Prachtige Tissot met een stralende blauwe dial, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst (ik moet eigenlijk ook nog een Moederdag cadeautje kopen).

2 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Super! Blijft een lekker horloge, geniet ervan!

1 like