Via MP een Tissot seastar seven. Ik viel voor de dail. In het echt lijkt het toch alemaal wat minder mooi dan op de MP advertentie. Het horloge lijkt wel compleet met gesigneerde kroon. Ik hoor graag wat jullie er van vinden!! De dail is (helaas) beschadigd, het lijkt een vorm van oxidatie. Kan iemand een suggestie doen wat dit is, is dit nog te fixen?? Wat foto’s, ik realiseer me dat de foto’s niet extreem helder zijn mbt de beschadiging van de dail, ik heb ook geen macro stand op mijn telefoon.
Leuk model Tissot met stalen kast en ‘aparte’ wijzerplaat.
Het geheel lijkt me origineel.
De wijzerplaat heeft inderdaad ‘schade’, ik denk dat je goed zit met oxidatie.
Valt helaas niks aan te doen.
Inderdaad oxidatie, maar ook hier en daar wat krassen door onvakkundig verwijderen van de wijzers. Is zoals @JimSoul al zegt helaas niks aan te doen.
Veel plezier met de aanwinst
Dank voor je antwoord! Ik vond inderdaad het model/de plaat mooi. Het horloge lijkt goed te lopen. Ik vraag me af of ik nog iets kan doen om verdere oxidatie in te dammen ofwel de plaat te conserveren.
Dank voor je antwoord! Schade als gevolg van verwijderen wijzers had ik nog niet opgemerkt. het is wel een mooi horloge aan de pols, ik ga er van genieten.
Zorgen dat er zo min mogelijk vocht in komt. Vintage horloges zijn zelden nog waterdicht; dus oppassen met vocht.
Wat wbcoupe zegt: