NA: Tissot Seastar

NA. Tissot seastar. Rose goud . Vandaag ontvangen via chrono24. Een Tissot seastar in rose goud met sunburst dail in blauw met een blauwe band met vlindersluiting . Zou 43 mm zijn maar draag kleiner ( gelukkig).
Wat een mooi ding , ik was wat sceptisch aangezien de recensies niet unaniem positief waren. En ja tuurlijk zijn er opmerkingen te maken qua details maar voor dit geld is het echt een top klok .
Moet zeggen dat ik er echt blij mee ben .

61 likes

Mooi. Proficiat

1 like

Leuk! Gefeliciteerd

1 like

Dit is topic nummer 2 over je NA?

mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

2 likes

Jep. 1e ging niet helemaal goed

1 like

Looks good! Mooie aanwinst!

Thanks, ben er erg blij mee.

Mooi hoor! Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan

Dikke klapper! Draag hem met trots :sunglasses:

Prachtig! Rosé goud doet een Seastar een hoop goed. Veel draagplezier ervan.

Hij is mooi! Veel (duik) plezier ermee! Je gaat toch wel minimaal het zwembad in hè met dit toffe horloge.

Het uurwerk? Over de PowerMatic 80 zijn de meningen inderdaad verdeeld. Oordeel zelf op de langere termijn zou ik zeggen.

top horloge…

Komt allemaal goed…

Mijn beste,

Proficiat met deze Zeewaardige aanwinst.
Een bijzonder fraai horloge van een befaamd horlogehuis.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dat is waar, niet het zwembad in maar de zee! :ocean:

1 like

Leuke Tissot in een minder voorkomende, maar mooie kleurstelling. Veel draagplezier.

Vind ik ook, misschien kun je morgen buiten foto’s maken @LangenB dan komt de kleur nog beter uit.

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb de stalen variant op rubber. Zeer fijn horloge :ok_hand:t3:!

1 like

Ik heb m echt net binnen, vandaar mn haastige topic .
Ik zal binnenkort er een wat mooiere topic aan weide, met betere foto’s en een uitgebreidere beschrijving.

2 likes

Ik begrijp je enthousiasme!

Hou het toch maar bij dit topic, je kunt gewoon aanvullende foto’s en verhalen posten hier.