NA: Tissot T-Race

Ik heb best wel wat rommel in mijn collectie maar in tegenstelling tot vele mede-forum leden verkoop ik niks, ook al draag ik een horloge niet of niet vaak, toch hou ik 'm want elk horloge vertegenwoordigt een moment in mijn leven. Zo dacht ik een tijd terug dat de Seiko Presage (cocktail, green dial) mij erg goed zou staan… Niet dus… (Te iel op mijn polsen, bruin lederen bandje staat me gewoon niet denk ik)
Maar toch doe ik 'm niet weg, misschien dat ik er een keer een mesh band voor koop en vind ik 'm dan wel leuk.
Uiteindelijk heb ik een mooie Breitling SuperOcean Heritage gekocht, waanzinnig mooi maar ik draag 'm alleen op speciale gelegenheden. Doordeweeks wissel ik tussen een tweetal G-Shock’s en een Seiko Turtle King (Save The Ocean, manta ray edition) maar het voelt allemaal als net niet…
En toen kwam ik deze Tissot tegen en ik dacht: Ja dit zou wel eens een mooie dagelijkse beater kunnen zijn. Volledig nieuw in de doos met alle documenten, doosjes en boekjes. Ik neem 'm!

Robuust / solide / tikje stoer / sterke rubberen band…Ik ben er blij mee!

Maar ik denk dat ik toch een 2e hands Breitling wil als beater :joy: :see_no_evil:

Bedankt voor het lezen, nu heb ik eindelijk iets voor in het Tissot Only hoekje :wink:

27 likes

Gefeliciteerd met de NA

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA Tommy :+1:t2:

1 like

Leuk ding; veel plezier ermee :+1:
Ontwerp is helemaal geïnspireerd op de racerij. Bezel is een remschijf met remklauw; achterdeksel een velg, en zo zijn er nog wat dingen geloof ik :sunglasses:

1 like

Proficiat

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst :+1:

1 like

Gave aanwinst…blijft een gaaf detail die remklauw als kroonbeschermer :ok_hand: en de bezel als remschijf.

Geniet er van :sunglasses:

1 like

Van harte, blijft een leuke serie :slight_smile::+1:

1 like

Blijft een prachtig horloge,en mooie deze uitvoering van de Race :grin::hugs::+1:

1 like

Heel mooie en stoere Tissot! Veel draag plezier!

1 like

Proficiat met je nieuwe Race Tissot.
Unieke design en uitvoering. :+1:

1 like

Mooi horloge, tissot heeft meer mooie moto gp horloges.
Veel plezier ermee!:watch:

1 like