Tijd om even deze NA te maken en de box is gevuld.
Het is een Tissot powermatic T-Sport met een mooie blauwe dial.
Er moest gewoon nog een Tissot komen want een leeg gat in de box dat kan toch echt niet . Nu dus 4 boxen die hun eigen merk hebben, op naar de volgende box met 1 merk .
Toen ik hem binnenkreeg was die in het echt nog mooier dan op de website. Ook met deze ben ik wederom blij!
Nog even wat specs en dan een paar foto’s:
referentie: T13143011042-200
uurwerk: Powermatic 80.121
Gewicht: 180 gr.
10 ATM
kast: RVS 42mm met RVS bezel
Saffierglas met AR coating
wijzerplaat: blauw met dag en datum
uren en minuten wijzers met lume
Indexen iets minder lume maar wel af te lezen
seconde wijzer: rood
gangreserve: 80 uur
Arabische indexen
Open case back
band: RVS referentie: T605046582 met vlinder sluiting en aansluiting op de kast met QR
Doosje van zes weer gevuld Ferry. Man wat een tempo. Je bent niet bij te houden en niet te stoppen (gelukkig)
Gefeliciteerd met je zoveelste NA en slechts je 6e Tissot. Geniet ervan
Alledrie leuk. Aan Breitling zou ik zelf niet snel beginnen, maar jij kunt het wel hebben. Hamilton is lekker sportief en Longines meer dressy.
Tja, dat worden dus nog drie dozen. Maar je hebt de tijd.
Laatst Hamilton in een etalage gezien. Echt mooie horloges! Longines vind ik van deze 3 het mooist. Breitling, tsja, de ene wel, de andere niet, sommige zijn nogal lomp vind ik.
Die komt er wel hoor, maar je begrijpt dat er ook een boel horloges in de kluis liggen. Tja het is niet anders, niet verstandig om al het dure spul in huis te hebben.
Het is net zoals met kinderen, je mag geen ondersheidt maken. Maar de powermatics hebben toch wel een kleine voorkeur. Alleen wordt de PRX en de GMT nogal vaak gejat door mijn ega
De T-Race chronograaf laat ze maar liggen, iets te groot voor haar pols. 48mm haha