NA Tissot T-Touch Expert T013.420

Vandaag is het zover, de t-touch die ik aangekocht heb is toegekommen. Hij heeft een eerste eigenaar achter de rug maar het was zo een goede deal.

Full kit, uit 2008 (12 jaartjes oud) en een factuur van een servicebeurt in mei 2020 die hem 2 jaar waarborg geeft op die service.

Een vriend van me had een t-touch 2, en vond het zo een coole horloge, vooral voor op vakantie en bij avontuur. Titanium versie leek me de beste, licht en toffe uiterlijk.

Zijn t-touch 2 na een poetsbeurt door mij:

Dus hij ging op de wishlist, eerst kocht ik een t-touch steel maar die was zwaar en miste de T-knop. Na het terugsturen en terugkrijgen van mijn geld zag ik deze expert te koop en wou hem hebben.

De volgende stap is een titanium bracelet ontvangen, ze zien er supernice uit op bracelet en het maakt ze ook niet zo goedkoop uitzien dan op het rubber bandje.

Alright, kleine NA omdat ik er ontzettend blij mee ben. Eens de bracelet er is post ik wel een foto’tje ermee.

11 likes

Gefeliciteerd !
Mooi horloge Ja titaan is heel mooi

Gefeliciteerd met de aanwinst. de Titanium versie is wat mij betreft ook degene die je moet hebben, is al zwaar zat, zeker op bracelet. :+1:

Groeten van de mijne:

2 likes

Aah :slight_smile: looks so good op die bracelet. Nog 5-6 daagjes wachten erop. Dacht hem online te kopen maar de tissot shop om de hoek is pak goedkoper (had het andersom verwacht)

1 like

Mooi en handig. Hier die van mij. Recent moest de batterij :battery: verwisseld worden. 3 weken wachten en na het betalen van 110 euro weer gereed voor een paar jaar gebruik :+1:

2 likes

Goed dat je dat even gecontroleerd hebt :+1::sweat_smile:

Voor de kleinere pols (zoals die van mij :sweat_smile:) draagt de bracelet beter dan de rubber band. Rubber scharniert namelijk niet bij de kast waardoor je nogal overhang krijgt naast je pols.

Ik blijf dit ook echt een geweldig mooi horloge vinden.