Zeker zonde. Ik kwam wel two-tone exemplaren tegen in mijn zoektocht. Die vind je vast nog wel.
Met 5 euro per week apart zetten ben je nu eerder klaar dan destijds, gok ik.
Zeker zonde. Ik kwam wel two-tone exemplaren tegen in mijn zoektocht. Die vind je vast nog wel.
Met 5 euro per week apart zetten ben je nu eerder klaar dan destijds, gok ik.
Heel leuke aanwinst veel draagplezier gewenst.
Tja, dan kom je bij de Bulova Curv uit, en bij de Tank Cintrée. Ik heb een esthetische voorkeur voor de Cintree, maar financieel gezien is dat een moeilijke.
Nope. Leuk ding. Geeft een beetje Tank Française vibes zonder in direct hommage territorium te belanden.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Leuke Tissot! Ik vind m wel funky met alle detail, die je in een goed verteld verhaal belicht!
Afzeiken kan ik me niet voorstellen na je verhaal waar je ons meeneemt in het zien van de charme in dit model! Gefeliciteerd, geniet er van!
Lekkere TXL!
Veel draagplezier!
Leuk geschreven NA topic. Not my cup of tea, maar jouw enthousiasme is
Gefeliciteerd met deze niet standaard NA
De liefde voor het horloge spat er vanaf, gefeliciteerd!
een mooi, geweldig horloge,
draag hem met plezier
Mooie Tissot, veel draagplezier
Mooi! Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit afzeiken, want het is echt een uniek ontwerp en erg geslaagd.
Gefeliciteerd met je mooie Tissot.
Veel draagplezier.
Heel cool! Ik hoop er over 15 jaar ook nog steeds blij mee te zijn.
Hele mooie Tissot👌.
Prima verhaal.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA en veel draagplezier gewenst.
Dank je wel, Eddy!
Ik schaam mij dood Dennis, heb ik deze toch helemaal gemist . Maar zeker een mooie Tissot (beetje klein voor mijn boomstammetjes
) Maar je verhaal gelezen te hebben (ja zeker helemaal
) mooi en netjes afgewerkt horloge met een hele mooie w.p. Beetje laat, maar wens je veel draagplezier
.
Hoe kwam ik nu op je NA, nou zag vandaag 15 aug.2025 dit horloge en zag de kroon niet, dus ga ik zoeken hoe of wat en ja dan kom je natuurlijk ook op het HF uit
Dus bij deze mijn excuses
Dank je Ferry! Het is een mooi kroontje, die je weinig nodig hebt.