NA Tissot TR100

Vandaag naar Kopmels Doetinchem voor een horloge voor my better half.

Allereerst; wat een vriendelijke, professionele ontvangst en beleving! Er wordt alle tijd voor je genomen, meerdere uitvoeringen passen, koffie en bonbons. Zeer kundig ten aanzien van vragen. De bracelet op maart maken, beetje kleiner, beetje groter. De aankoop wordt met zorg verpakt en dat maakt het unboxen nog leuker. Als kers op de taart een aardigheidje erbij. Een eventuele (eventueel, serieus :joy:) volgende aankoop zal zeker bij de firma Kopmels zijn!

Ow ja, we hebben een horloge gekocht
 Tissot TR 100 sport. Ik ben verrast door de prachtige afwerking en diepte in dit 38 mm horloge. Excuus alvast voor de foto aangezien ik professioneel aardappelfotograaf ben.

19 likes

Leuke Tissot, best shiny ook wel :slightly_smiling_face: Gefeliciteerd he :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk horloge.

1 like

Nice. Een leuke koop ervaring is de kers op de taart. Prachtig horloge!

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd! Ik had ook een prima ervaring bij Kopmels met de aankoop van mijn Rado horloge. :smiley:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Toffe TR100 gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Hartelijk dank (namens de Ms.) voor de sympathieke reacties! Gezien de taalfouten, kan iemand me aangeven hoe ik de tekst kan aanpassen? Alvast hartelijk dank voor de hulp!

Dat kan niet. Dat kan pas vanaf trustlevel 2 of 3.

Maar leuk horloge. Gefeliciteerd.

Dank je wel @PetraO. Grappig, dat trustlevel gedoe. Dus niet teveel posten want een foutje is niet te herstellen😂

Nou, je moet af en roe wel posten want om naar een volgend trustlevel te promoveren moet je actief zijn: minimaal 365 of 366 dagen. Je bent ook ak actief als je inlogt en alleen leest, maar er gelden ook andere dingen. Wat precies? Niemand buiten het beheer die het weet.

Wederom hartelijk dank. Zo sympathiek dat je dit aangeeft! Maar ik ga na enige tijd meer/minder actief te zijn geweest, stoppen op dit forum. Voor mij voelt het slecht dat op basis van (voor mij) onduidelijke criteria, voorrechten verleend worden. In mijn beleving past dit niet in de huidige tijd. Ik ga verder met mijn horlogehobby maar zonder dit wat narcistisch georganiseerd jaren zero’s forum.

1 like

Die trustlevels zijn zo ingesteld om de sjacheraars (winst maken op vooral Rolexen) buiten de deur te houden. Maar ik kan me voorstellen dat het wat autistisch overkomt. Maar op horlogegebied is er nogal wat gesjoemel, vandaar.

1 like

Mmm je verwoord mijn gevoel perfect
 boekje voor de moderators dan: De meeste mensen deugen” (Rutger Bregtman). Wel grappige gedachte, we gaan voor nieuwkomers barrieres opwerpen omdat er mensen zijn die niet deugen😂

Van harte! Mooie Tissot!

1 like

Mooi

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA. Ik heb ook goede ervaringen met Kopmels. Je hebt in de Breitling boetiek ook vast inspiratie opgedaan?

Ja “helaas” wel​:joy::joy::joy: prachtige chronomat GMT white dial​:heart_eyes:

1 like

En sorry, kan m’n typos niet verbeteren vanwege m’n “plebs horlogeforum status”