NA. Titanium GADA watch.

Pffff die FXD is toch ook echt mega hoor. Enige waar ik een beetje mee zit is ook het toffe aan de FXD de fixed-lugs en daardoor niet de mogelijkheid voor een metalen band.

1 like

Dat gunmetal grijs past echt goed bij dit horloge. :ok_hand: Nogmaals gefeliciteerd met deze toffe titanium alleskunner! :muscle:

1 like

Ik vouw er zo een metalen bandje voor je om :wink:

Maar serieus de fxd is zeker top en draag hem steeds meer sinds de steward superblij mee.

Maar nu terug op jou topic!

1 like

Geen idee wat ze bedoelen met GADA maar ik vind het in elk geval een heel mooi horloge :+1: De zwarte BB36 vond ik ook altijd mooi

1 like

GADA watches: Go anywhere, do anything. The premise, or at least the concept of it, is simple: a watch that you could wear anywhere and do anything with. A watch that is sufficiently dressy to be worn to the clichéd boardroom, but which is also sporty enough to transition to an imaginary beach.

Dus eigenlijk zou de BB36 een betere GADA zijn dan deze Pelagos :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ahhh, deze dus naast een BB36? Juist…:ok_hand:

Toffe foto’s :+1::+1:

1 like

Ah van harte proficiat met deze titanium rakker!

1 like

Heel mooi! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Nice! Gefeliciteerd en inderdaad een prachtige duiker! Nu meer foto’s svp :wink:

1 like

Haha wees gerust .
Als er weer daglicht is komen er vast en zeker nog meer.

1 like

Wat een mooie aanwinst! Het is je van harte gegund! Alleen nu weet ik nog steeds niet wat de term GADA is?

Edit: laat maar… ik moest gewoon ff alle comments lezen :see_no_evil:

Heel veel draagplezier en geniet er van met volle teugen!

Oh en in dit verhaal hebben we drie dingen gemeen:

1. We hebben allebei iets met Tudor
  2. Jouw ex Tudor is nu van mij
  3. Enneuh… mooie weegschaal :rofl:

1 like

Ja, kost een paar centen maar dan heb je ook wat😉

1 like

Hahaha echt high-end bamboe… :lying_face:

1 like

Je hebt gelijk. Wat stel je voor? Iets van Mahler, vermoed ik? Ik ben zelf eerlijk gezegd zo’n cliché wat niet verder komt dan Haydn’s cello concerten (het liefst door Rostropovich, maar die is geloof ik al 15 jaar dood), Mozart’s pianospullen en hier en daar wat motetten van Bruckner, Reger of Bach. Alhoewel, in een frivole bui ben ik ook niet vies van een concertje Paganini, een requiem van Verdi, een walsje van Chopin of een misje van Palestrina, nu ik er bij nadenk.

Ach, ik denk dat die paar ouwe van dagen die nog klassieke muziek maken allang blij zijn als er iemand op komt dagen, dus die duiker vergeven ze ons, wat ik je brom.

2 likes

Lekkere NA! Die lume is ook wel nice :star_struck:

1 like

Hahaha, tja en deze is plat genoeg om even onder mijn lange mouwen te schuiven .
Maar dan wel tijdens de pauze aan de bar met een biertje in mijn linkerhand met opgestroopte mouwen staan natuurlijk :grin:

3 likes

Ja nee nondejuh had ik net besloten dat Tudor het voor mij net niet was kom je ff met deze knaller voorbij.
A: filsteerd !
B: ik ben jaloers deze wil ik binnenkort in het echt gaan bewonderen met het welbekende risico (kijken is kopen)
Hopelijk istie schofterig duur zodat ie sowieso buiten budget valt.

Wat heb ik een hekel aan dit forum :slight_smile:
Hahahaha
Wat een top ding ! Nogmaals filsteerd

1 like

Lekker bezig, Dan! :+1: Gefeliciteerd en geniet ervan! :partying_face: Wanneer komt er nou weer een Squale? :wink:

1 like

Prima keuze :+1:

Ik ben in het bezit van zijn lompe en wat dikkere grote broer met de kroon aan de verkeerde kant.
Probeer het dragen van pakken te vermijden en ja, dan is zo’n titanium Pelagos best wel een GADA horloge.

8 likes

Kan altijd even komen passen hoor .

Nu even op de plaats rust , maar Squale blijft lonken.

Blijft ook prachtig.

3 likes