De laatste tijd zie ik steeds meer de term GADA watch toch maar eens Google raadplegen.
Ooooh dan is dit een echte GADA
Muziekje erbij
Ik ben zolang als ik hier op het forum actief ben altijd weg geweest van het merk Tudor, een beetje ondeugend broertje van het merk met het kroontje.
Na de BB41, BB36,de zwarte en de blauwe '58 en onlangs de Ranger nu dan deze kanjer.
Afgelopen zomer een paar weken een Pelagos two liner gedragen en het zaadje voor de titanium Pelagos was gepland.
Alleen die 42mm was mij net iets te groot .
Blij dat ik was bij het uitbrengen van deze 39mm. uitvoering (39,8 mm.)
Zoals bekend bij Tudor is de lume natuurlijk prima en de Pelagos heeft net zoals de Pro massieve ceramische lume blokken .
Die lume is hier in een prachtige ijs-blauwe kleur💙
De sunburst waar nogal wat opwinding over was is echt heel subtiel en in normale omstandigheden niet eens zichtbaar . Zelf vindt ik het prachtig gedaan
Nope. Althans, ik vind het niet passen wanneer je in je smoking naar de tweede van Rachmaninov gaat tijdens de Robeco weken. Bestaan die nog? Enfin. Punt, helder.
Nondeju wat een cool duikertje. En in titanium.
Staat zeker in de top drie van beste Tudor releases ooit. Mijn top 3, dan toch.
Terecht. Super cool ding. Die lekkere vette blokken lume ook.
De zwarte 58 is met de gouden accenten echt een sjieke duiker welke ook niet misstaat onder een net overhemd. De blauwe 58 vindt ik wat sportiever.
Deze Pelagos is ondanks zijn subtiele sunburst toch wel echt een tool-watch .
Helemaal geborsteld en in veel donkerder grijze titanium in vergelijking met RVS.