NA. Titanium GADA watch.

De laatste tijd zie ik steeds meer de term GADA watch :thinking::thinking::thinking: toch maar eens Google raadplegen.
Ooooh dan is dit een echte GADA :grin:

Muziekje erbij :blush:
Ik ben zolang als ik hier op het forum actief ben altijd weg geweest van het merk Tudor, een beetje ondeugend broertje van het merk met het kroontje.
Na de BB41, BB36,de zwarte en de blauwe '58 en onlangs de Ranger nu dan deze kanjer.

Afgelopen zomer een paar weken een Pelagos two liner gedragen en het zaadje voor de titanium Pelagos was gepland.
Alleen die 42mm was mij net iets te groot .
Blij dat ik was bij het uitbrengen van deze 39mm. uitvoering (39,8 mm.)

De ideale maat voor mijn pols en minder dan 12mm. dik

En wat weegt dat dan :thinking:

Zoals bekend bij Tudor is de lume natuurlijk prima en de Pelagos heeft net zoals de Pro massieve ceramische lume blokken .
Die lume is hier in een prachtige ijs-blauwe kleur💙

De sunburst waar nogal wat opwinding over was is echt heel subtiel en in normale omstandigheden niet eens zichtbaar . Zelf vindt ik het prachtig gedaan :star_struck:
Dus voor nu een dikke blij :grin::partying_face:

151 likes

Ik ben blij dat jij blij bent! Veel pmezier ermee :100:

1 like

Bedankt, ik was aan het sparen voor de pro. Nu niet meer :joy: veel draagplezier!

3 likes

Tof man! Beste maatvoering, gefeliciteerd ! :ok_hand:t3:

Prima muziekje ook, takes me back…

1 like

Nogmaals gefeliciteerd Dan. Prachtig de nieuwe Pelagos. Ik ben een tikje jaloers :stuck_out_tongue_winking_eye:
Geniet ervan

1 like

Bulletproof, geniet ervan :wink:

1 like

:joy::stuck_out_tongue_closed_eyes: Had zelf ook de Pro op mijn verlanglijstje staan hoor.
Maar dan brengen ze ineens dit titanium monster uit.

1 like

Mooie Tudor!:heart_eyes:
Enjoy👌

1 like

Nope. Althans, ik vind het niet passen wanneer je in je smoking naar de tweede van Rachmaninov gaat tijdens de Robeco weken. Bestaan die nog? Enfin. Punt, helder. :wink:

Nondeju wat een cool duikertje. En in titanium.

Staat zeker in de top drie van beste Tudor releases ooit. Mijn top 3, dan toch.

Terecht. Super cool ding. Die lekkere vette blokken lume ook. :+1:

Veel plezier er mee man.

5 likes

Tof Dan! Gefeliciteerd met deze nieuwe aankoop. Wat is je indruk van deze vergeleken met de bb58 (behalve een stuk lichter uiteraard)?

1 like

Prachtige NA!

Precies dat, een duiker is per definitie geen GADA watch…

1 like

Maar dit is een duiker met sunburst he ,:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::laughing:

1 like

Terecht! Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst!

1 like

Zo ontzettend mooi :star_struck:
Ben erg nieuwsgierig naar het draagcomfort over een paar weken. Anyhow, gefeliciteerd met deze prachtige NA!

1 like

Tof dat ze er eindelijk zijn! Gefeliciteerd, vindt hem erg geslaagd.

Wat zou de kans zijn dat ze binnen een jaar met een kleurvariatie op deze Pelagos komen? :thinking:

1 like

Je bent al een tijd niet in het Concertgebouw geweest. Tijd weer voor een mooi concert :grimacing:

1 like

Ook al had hij diamantjes dan is het nog geen GADA :wink:

1 like

De zwarte 58 is met de gouden accenten echt een sjieke duiker welke ook niet misstaat onder een net overhemd. De blauwe 58 vindt ik wat sportiever.
Deze Pelagos is ondanks zijn subtiele sunburst toch wel echt een tool-watch .
Helemaal geborsteld en in veel donkerder grijze titanium in vergelijking met RVS.

2 likes

Super mooi! Ik vind het de mooiste moderne Tudor, proficiat! En als je erop uitgekeken bent ruil ik graag met je tegen mijn fxd :wink:

2 likes

Gefeliciteerd, wat een geweldig mooi ding! Ik kan niet wachten tot ik een telefoontje van de AD krijg. :star_struck:

1 like