Show your GADA

Zonder datum kan ik me persoonlijk geen GADA voorstellen. Alles zonder datum vind ik prachtig, maar gaat me dan toch irriteren als de 5e dag op rij op zoek ben naar de datum op m’n horloge.

1 like

Als je er eentje uit 1959naast zou leggen zou je schrikken.

uit mijn collectie zou het deze zijn

20 likes

Goed plan!

1 like

Wat een klote topic titel
En wie heeft er de definitie van GADA,
Moet je er ook mee kunnen klussen? Vergaderen? Vissen?

Zo ja, waar zijn alle krassen?

3 likes
1 like

Relschoppertje

3 likes

Vandaar het woord “relatief.” Het horloge is geëvolueerd, dat klopt. Maar afgelopen 30-40 jaar is er weinig in de essentie van het design veranderd. Dat kunnen weinig andere horloges zeggen. Never change a winning team.

Niet mee eens. Je kunt meerdere veelzijdige horloges hebben die “alles” kunnen. Alleen stem je het horloge dan niet af op de gelegenheid of activiteit maar bijvoorbeeld op seizoen, kleur van je outfit of op het risico dat je een target zou kunnen zijn vanwege bepaalde omstandigheden.

Zo heb ik een vintage “GADA” als ik weet dat ik niet ga zwemmen, een blauwe GADA voor in de zomer, een Tudor GADA voor de momenten dat ik geen Rolex wil dragen etc. You catch my drift.

Goeie keus. Mis je de datum niet die sommige van je ex’en wel hadden?

Het leuke van dit topic is dat je daar zelf antwoord op mag geven

1 like

Niet dat ik hem heb of wil, maar wel handig.
3 likes

Ik ga, daaaaaaag.

9 likes

Voor mij deze onder de radar:

En deze wat meer op de radar:

6 likes

Ohjee😂
Ik heb geen gada

1 like

Eigen schuld, had je die Tissot pr100 die je van mij hebt overgenomen niet weg moeten doen :grin:

FTFY :grin:

1 like

Ik heb daar nog steeds een beetje spijt van🤔
Die metalen ban stond hem zo mooi

2 likes

Nee, zeker niet lelijk.

De duiker variant is niet zo :

Die vierkante kast moet je van houden :expressionless:

9 likes

Deze foto’s heb ik eerder al op het forum gepost, maar momenteel is de Baltic Aquascaphe Dual-Crown mijn daily driver die de meeste omstandigheden aan kan. Behalve op het skateboard :slight_smile:

8 likes

Ervan uitgaande dat iedereen een collectie heeft voor elk gelegenheid :roll_eyes: