Show your GADA

Da’s niet goed hè, een druipende kwast … :innocent:

Dan heb je echt teveel verf opgenomen! Misschien even tijdens de AVA bespreken in de boardro … ûh, bestuurskamer van De Druipende Kwast. Maar eerst even een polscontrole! Wat draag jij?

1 like

Als ik alles zou wegdoen voor eentje, is dit degene die blijft. :+1:t2:

My name is Bond, … James Bond!

:beers:

11 likes

Hands down beste GADA. Hij is misschien wat saai/ ingetogen. Maar juist daardoor perfecte GADA. Ik heb veel horloges gehad in de zoektocht naar mijn GADA; Aqua Terra, Santos, BB58, 9F GS, Datejust etc. Het enige horloge dat een voldoende scoort in 99% van de situaties die je in het dagelijks leven treft, is de Explorer.

En door al die jaren heen is het design relatief ongewijzigd gebleven. Dat lijkt me ook een teken aan de wand.

8 likes

Precies, ik snap dat de etiquette het tegenspreekt maar je ziet het wel overal hoor. Prins William loopt ook overal rond met de 300M bijvoorbeeld. Ik denk ook dat veel mannen zo’n imago van stoere bink wel aanspreekt, en dus daar meer op afstemmen dan op de welbespraakte heer die met hoge hoed op de deur openhoudt voor een dame zeg maar…

Rolex pakt dat ook slim aan die snappen dat ook goed. Veel rijke mannen zitten niet te wachten op een maanstand en een krokodillen lederen band, maar op een stoer horloge dat aangeeft dat ze sportief en enigszins rijk zijn. Zelfde trend zie je ooo bij auto’s met de SUVs en nu de sportieve Tesla’s enzo. Je ziet geen Jaguars met notenhouten dashboard meer.

3 likes

Gaat deze weg als de betere geleverd wordt? :innocent:

1 like

Ik kom zeker wel eens in boardrooms maar dan niet als boardmember maar als ‘hulpje’ van de baas :wink:
Wat ik daar niet zie zijn truien en duikringen…ook geen GADA’s trouwens, het meeste is klassiek goud en niet geschikt voor the Beach :scream:
Maar ik denk dat er tussen ‘bestuurskamers’ nog wel wat verschil zit dus laten we niet verzanden in een semantische discussie.

Die telt niet mee die bestaat niet echt…:wink:

3 likes

James is niet zo van regels :grin: wel een heerlijke Omega!

1 like

Klinkt als oud geld bestuurskamers, dat zijn overigens de leukste. Daar krijg je ook nog gewoon een nipje alcoholisch drinkbaars na het overleg en hoef je niet in een Telsa aan te komen, maar gewoon met de ouwe slurpende V70. Ook daar doet trouwens de Apple watch gewoon zijn intrede … :sunglasses:

Zo flauw dit!
Ik heb een déjà vu met het moment waarop mijn moeder mij vertelde dat Sinterklaas niet bestaat. 007 bestaat dus ook niet?

2 likes

Deze hoor jongens! Wat mij betreft kan deze, zeker met een sjiek bandje, zó de boardroom in.

En daarna doe je je technische duikspulletjes aan en duik je zó naar 200m!

12 likes

Ben het eigenlijk wel met je eens!
Prachtige GS. :star_struck:

1 like

Neen hoor. Die blijft gewoon. Eet geen brood.

Ja deze ook gehad als GADA, toch vind ik de Explorer beter. Vanwege de band.

Wel grappig dat TS aftrapt met een dress diver en dat daarna anderen vinden dat zij dé definitie van GADA te pakken hebben. En dat kan absoluut geen diver zijn! :smiley:

Ik denk dat heel veel horloges in de categorie diver prima kunnen, zeker de subs, smps en mm 200’s. Vooral op staal of op leer. Dat gaat in ieder geval beter dan duiken met je Van der Gang! Van mij mag je hoor. Ik weet toch niet hoe het heurt.

1 like

24 likes

Beter toch een Flieger kunnen dragen!

4

4 likes

Zonder datum kan ik me persoonlijk geen GADA voorstellen. Alles zonder datum vind ik prachtig, maar gaat me dan toch irriteren als de 5e dag op rij op zoek ben naar de datum op m’n horloge.

1 like

Als je er eentje uit 1959naast zou leggen zou je schrikken.

uit mijn collectie zou het deze zijn

20 likes

Goed plan!

1 like