NA. Titanium GADA watch.

Prachtig horloge, veel plezier ermee :+1:

2 likes

Gefeliciteerd Dan ,heel mooi daar ga je plezier aan hebben :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Zon en schaduw foto’s.

8 likes

Dan zal het komende tijd druk worden op de maan.
Als je ziet hoeveel moonswatches er verkocht zijn. :facepunch:

4 likes

Whoehaha , tja en 99% van de mensen ziet niet eens wat voor horloge er gedragen wordt.

2 likes

Top :+1:

1 like

Hierbij nog even een update van de Pelagos 39 .
Ik heb de afgelopen 10 dagen niets anders gedragen dan deze topper .
Wat een heerlijk horloge ik merk vaak niet eens dat ik deze om heb , de band is heerlijk soepel en de T-fit werkt prima.
Vaak als ik hem in de ochtend om doe draag ik deze een verstelling groter omdat mijn pols in de ochtend iets dikker is.
Het uurwerk loopt gemiddeld -2 seconden per 24uur maar over de gangreserve van 70 uur kan ik niets melden omdat ik deze dagelijks draag.
Ik ben een echte Tudor liefhebber en dit is mijn zesde al maar toch zeker mijn favoriet .
Weet natuurlijk niet wat dit merk in de toekomst allemaal nog gaat uitbrengen maar voor nu is dit een winnaar .
image
Nog wat plaatjes van deze week en iedereen bedankt voor de leuke reacties op deze NA .

13 likes

Thanks!

1 like

Mooie foto’s Dan. Je weet je enthousiasme voor de Pelagos wel over te brengen. Nu wil ik er ook een :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

jullie bedankt

image

2 likes

Gefeliciteerd en bedankt voor het delen! Op deze foto’s zie je goed het visuele verschil tussen staal en titanium.

1 like

Het zou m’n eerste luxe horloge worden en daarbij wil ik toch wel de AD experience. Al stellen Tudor en deze mooie plaatjes m’n geduld wel op de proef…

Bij onze oosterburen zijn er al best veel uitgeleverd, maar Nederland blijft ver achter. Tot nu toe 1 uitgeleverd hier op HF en ook nauwelijks exhibition models. Verder totaal geen informatie over eventuele levertijden :roll_eyes:

1 like

Ook in België maak je veel meer kans echt heel jammer dat het zo moeizaam gaat.

Daar moeten meer liefhebbers van kunnen genieten.

1 like