NA Titoni Seascoper 300

Voor mijn verjaardag mocht ik een horloge uitzoeken. Het was een vrij korte zoektocht omdat het horloge al op mijn verlanglijstje stond. Nog wel even gekeken naar een Logines HydroConquest of een Oris Aquis Date. Maar uiteindelijk bij mijn keuze gebleven: De Titoni Seascoper 300 met zwarte wijzerplaat.

Titoni
Ik zie hier op het forum vrij weinig tot geen Titoni horloges voorbij komen. Kleine introductie: Titoni is een Zwitsers horlogemerk welke bij mijn weten een familiebedrijf en onafhankelijk is. Met name bekend is in de Aziatische landen en niet zozeer in Europa. Kwalitatieve horloges aanbied welke in mijn optiek niet onder doen voor de eerder genoemde merken. In 2019 heeft Titoni een eigen eerste uurwerk geïntroduceerd het T10 kaliber. Zit niet in de Seascoper 300. Wil je meer weten over Titoni: klik hier

Titoni Seascoper 300 – Ref. 83300 S-BK-702 (zwarte wijzerplaat)

1. Uurwerk
    Kaliber: Sellita SW200-1
    COSC-certificering: Ja, chronometer-gecertificeerd
  2. Kast
    Diameter: 42 mm
    Materiaal: Roestvrij staal
    Bezel: Zwarte keramische bezel, eenzijdig draaibaar met duiktijd-schaal
    Glas: Saffierglas, anti-reflecterend (binnen en buiten)
  3. Wijzerplaat
    Kleur: Zwart
    Indexen: Super-LumiNova
    Datumvenster: Op 3 uur
  4. Waterdichtheid
    Tot: 300 meter
  5. Band
    Type: Roestvrijstalen band
    Sluiting: Vouwsluiting met duikersverlenging
  6. Achterkant
    Design: Gesloten stalen achterkant met “porthole”-design, géén zichtbare beweging

Voor de datasheet: klik hier

Toelichting van de sluiting: De sluiting bevat een slimme duikersverlenging, waarmee de lengte van de band snel aangepast kan worden. Op de drukknop van de sluiting staat het **Titoni logo. Je drukt het logo in en je kan de band makkelijk en snel verstellen: klik hier.

Nog wat foto’s

26 likes

Gefeliciteerd, inderdaad heel mooi horloge en je ziet ze weinig voorbij komen hier. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA

1 like

Ik ben meer van de vintage Titoni normaal gesproken maar je hebt een hele leuke moderne te pakken :ok_hand: Dubbel gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Heel tof! Titoni heeft best wel een paar leuke modellen. Heb je hem online bij Titoni besteld?

1 like

Mooi horloge!
Goede keuze gemaakt :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sportieve aanwinst.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je Titoni :+1: en veel draagplezier

1 like

Nee, in Duitsland via Olfert&co.