NA: titus chrono

Het is tijd om mijn nieuwe aanwist met jullie te delen. Deze massief 18 karaat goude chronograaf van het merk titus heb ik via mijn oom kunnen kopen. Voor zijn leeftijd ziet het horloge er top uit en het heeft nog de mooie scherpe lijnen. Natuurlijk is een nieuwe aanwist topic niks zonder een foto…

32 likes

Wijzerplaat is nog echt netjes, mooie aanwinst!

Dankjewel! Hij is niet veel gedragen en dat is te zien!:grinning:

Mooi ding zeg, gefeliciteerd!
Enig idee wat voor uurwerk er in zit?

Mijn beste,

Chapeau!! Goed hoor!!
Een temperamentvolle vintage voor een langdurige polstijd!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Zou me verbazen moest het geen L48 zijn

Ik heb een (jongere) Titus met een valjoux (92? Ben op vakantie dus kan het niet nazoeken), maar iig met een column Wheel, dus ze gebruikten blijkbaar ook andere uurwerken…

[quote=“GhentWatch, post:6, topic:118443”]
@GhentWatch was me al voor met deze vraag te beantwoorden maar hij kan gedachten lezen haha.

Een valjoux 92 is natuurlijk een prachtig uurwerk, daar kan je nooit mee misgaan…

Dank je wel! Dit is samen me mijn vintage zenith, citizen en pontiac het begin van een mooie vintage verzameling!

Erg mooi deze. Meer foto’s!

1 like

Is sowieso een L48, heb hier hetzelfde horloge liggen. Prachtig cotes de geneve gedecoreerd overigens. Mijne ook zo goed als ongedragen!

2 likes

Kom je uit Zeeland, kom eens door met meer foto’s van deze schitterende klok :grin:

1 like

Helaas woon ik in Noord-Holland dus dat gaat hem niet worden maar ik zal straks meer foto’s maken en sturen

Komen er aan!

1 like

haha bedoelde dat je zo zuunig met de foto’s bent :wink:

@Alex1972 @wander
Hier nog wat foto’s maar meer dan mijn iphone heb ik niet…

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie klassieke aanwinst, veel plezier ermee!

1 like

Dankjewel

De tafel staat er goed op :wink:.
Alle gekheid op een stokje. Mooi horloge :+1: