NA: To be or to have, that's the question... Een die gaat blijven.

Wat een super gaaf idee van Patrick om dit jou cadeau te doen .

2 likes

Het is niet zo zeer, dat Harry iets direct voor mij gedaan heeft, maar om de persoon, die hij is. Ik zie hem hier behulpzaam naar iedereen, die ook maar een vraag heeft. Natuurlijk zijn er nog vele anderen, die hetzelfde doen, maar ik heb nog nooit gelezen, dat Harry zich er gemakkelijk vanaf maakt. Maar, je kunt niet voor iedereen wat doen. In dit geval heeft Harry geluk gehad, maar dat had ook zomaar iemand anders kunnen zijn.

Ik vind, dat men wel wat meer waardering zou mogen hebben, voor de mensen, op wie dit forum draagt.
Allereerst zijn dat de beheerder en de moderators, zonder wie dit forum er gewoon niet zou zijn. En ik weet er alles van, ik heb jarenlang als moderator op een buitenlands forum mijn taken gedaan.

En dan heb je nog de actieve leden van het forum, die dingen organiseren en/of andere leden helpen met daad en raad.

Zie mijn geste dan ook als een symbool voor al die mensen, die dit forum maken, tot wat het is. Ik kan niet iedereen wat geven, dat zou ook te veel zijn. Maar ook aan hen wil ik mijn dank uitspreken.

9 likes

Geweldige vondst, geweldig kado, en geweldig forum :+1: :+1: :+1:

3 likes

Het horloge is van 1995, dus vintage…

2 likes

Ik ben net hier helemaal mee eens, maar stiekem zijn er best wat wel veel leden, die wat voor een ander over hebben.

Als ik terugkijk naar het periode tussen het maken van een account op het forum en nu, dan zijn er heel veel mensen geweest die mij hebben geholpen. Soms belangeloos, soms voor een kleine tegemoetkoming, maar altijd vriendelijk en behulpzaam. Daarom vind ik het leuk om soms een helpende hand te bieden, nu dat kan, vooral omdat ik mij nog goed kan herinneren hoe ik dat toen heb ervaren. Ik kan je zeggen, de hobby wordt er alleen maar leuker van.

4 likes

Mooi verhaal, en wat een leuke plek kan dit forum zijn. Groter dan alleen wat woorden op een scherm van anonieme avatars.

2 likes

Ik zal hem ook niet snel vergeten :joy:
Wat een ontzettend prachtig horloge! @VmaxNL :sunglasses::+1::ok_hand: En nog veel mooier gebaar.

2 likes

Mooi verhaal. Super gaf horloge!!

1 like

Maar jij herinnert me over andere dingen…
Ieder zijn talenten zal ik maar zeggen…

3 likes

Moet er niet aan denken :grimacing: :joy:

2 likes

Ik bedoel het echt positief!
Het getuigt van lef en creativiteit.
En ik weet het nog steeds. :+1:
Ik kan er zeker achteraf hartelijk om lachen.

2 likes

Cool :smile: erg mooi gebaar!

2 likes

Je had gekregen, wat je gevraagd had… Een hete heks…

2 likes


Deze komt van mijn vader. Is uit de jaren 80 en hij droeg het horloge bij feestelijke gelegenheden.
Het was stuk en kon niet meer gemaakt volgens de juwelier. Ik heb dat uit de erfenis meegenomen en alle technische tekeningen die ik vinden kon op internet gedownload en bestudeerd. Het bleek dat er een klein piefje verschoven was wat het horloge in de stop stand zet als je de stam uittrekt. Ik kan me er iets bij voorstellen want dat is een heel gepruts. Mijn vader heeft vast met enig geweld die stam eruit getrokken iets wat je bijna niet lukt omdat het allemaal zo klein is. Toen id dat piefje over de aanslag heen geschoten en vast komen te zitten. Einde horloge destijds.
Het is nu weer in ere hersteld en loopt weer prima. Een erg mooi horloge waar ik dan ook super blij mee ben.

5 likes

Mooi om op zo’n manier altijd je vader mee te kunnen dragen. :+1:

Nog steeds een fantastisch horloge en verhaal hier op HF. Echt heel fijn om te lezen. Zo maak je samen het verschil en kan, en mag, het ook. Dit horloge gaat nooit meer weg :blush:

1 like

2 jaar later maar toch…

Pracht cadeau! :heart_eyes:

2 likes

Naast een heel stijvol horloge is ook een van platste horloges die ik ken.


1 like

Leuk verhaal man, geniet ervan :wink:

1 like