Af en kom je iemand tegen waar een klik mee is, zo ook met horloges. Ooit begonnen met de eerste generatie turtle (nooit weg moeten doen) en daarna diverse modellen van de Turtle gehad. Maar van de nieuwe generatie turtle sprong er vanaf het begin één uit en wel de bleu lagoon. Voor het eerst gezien op Schiphol bij Gassan voor vertrek van een vakantie en altijd blijven spoken door mn hoofd. Prachtige plaat prima uurwerk maar zooooo groot. Die iemand waarmee ik een klik vanaf moment één heb is Jaco.
Oprechte en eerlijke vent en we gunnen elkaar wat. Een bandje of een mooie horloge deal we spelen het aan elkaar door. Jaco @koetsjh had de bleu lagoon nieuw gekocht, maar hij vind hem te fors dus de Seiko wordt geflippert en ik kan slecht nee zeggen. Jaco bedankt voor het deukje in het horlogepotje.
Ook mijn mening is dat de Turtle eigenlijk wat te fors is, maar ga het weer proberen al was het maar om de mooie plaat.
Groet Bram
Graag gedaan Bram. Geniet ervan. Hij staat op jouw pols beter dan op de mijne.
Heel erg tof! Staat ook op mijn lijstje. Maar vindt je deze zo groot ja!? Ik heb een 17cm pols, vond zelf de grootte wel meevallen. Zo zie je maar weer, tisss zo subjectief😄
Mijn beste,
Een noeste aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van!!
Orologio Signaturis Temporis.
Herkenbaar. Ik heb de Turtle ook weg gedaan omdat ik hem te groot vind (17,3cm pols). Ondanks dat maakt me hart een klein sprongetje als ik er weer 1 zie, de gewone SRP777 dan wel. Vroeg of laat zal er wel weer 1 komen …
Ik heb er twee van!
Een voor mezelf & een voor m’n zoon als hij 18 wordt. Die voor m’n zoontje is zeldzaam goed uitgelijnd.
Ik vind hem, voor het type horloge, zeker niet te groot op een 17.5cm. Maar ik zie het echt als een strand/vakantie/sport horloge.
Erg mooi klokje. Doet me denken aan de typische vintage look uit de jaren 70 waarbij vooral (ook door Seiko) blauwe platen werden gebruikt. Alleen de vorm als TV-kast ontbreekt nog
Deze is gelukkig ook goed uitgelijnd!
Gaaf! Moet toch ook eens zo’n seiko turtle proberen.
Geniet van je NA! Mooie die blue lagoon.
Hij is mooi!
Zelf heb ik een pols van 17,5 cm en vind mijn turtle niks te groot.
Geweldige horloges.
Ik vind de kleur van de wijzerplaat en de kleuren op de bezel wel echt heel mooi!
Wat is de diameter?
44mm.
Mooie aanwinst , veel draagplezier gewenst
Hele mooie aanwinst, geniet ervan