NA: toch nog een nieuwe Bond na No Time To Die?

Twee maanden geleden begon mijn avontuur in de high end horloge markt. Nu weet ik maar al te goed dat de benaming ‘high end’ voor iedereen anders is, maar voor mij is dat wanneer een horloge boven de 2k is en er is zichtbare kwaliteit.

Daarvoor was ik in het bezit van enkele Tissots, Hamiltons en Seikos.

Twee maanden terug kocht ik de nieuwe Tudor Ranger. Tudor wist het voor elkaar te krijgen om mij op te hypen en de rest is geschiedenis.

Toch gaf de Ranger mij niet het gevoel wat ik zou verwachten van een ‘high end’ horloge. Natuurlijk is de kwaliteit goed en meer dan 2k (die 2k is geen must overigens), maar ik vond het horloge toch iets te simpel. Simpelheid bleek niet mijn smaak, maar dat is niet erg, want nu heb ik die kennis voor de volgende keer. De Ranger wordt nu dus ook verkocht.

Mijn reis ging verder, ik wilde een horloge met iets meer detail. Nu lag de Omega Seamaster wel eens eerder op de loer voor mij, maar de prijs kon ik niet voor mezelf rechtvaardigen.

De pre-owned markt zou daar een uitkomst voor moeten bieden. Een bekomstigheid is wel dat je niet precies weet wat je koopt (als je het online besteld). Toen zag ik dat Pertijs (Breda) een pre-owned aanbood. Mijn geluk kon niet op en ben vrijwel meteen daar naartoe gegaan. Ik heb er geweldige service gekregen en enkele dingen geleerd zelfs (over de markt en mechaniek). Ik zeg altijd maar: “buy the seller”, nou die seller is nu van mij! Haha.

Het horloge is prachtig en als de Bond franchise nog een nieuwe 007 zoekt, dan meld ik me aan!

Een echte killer!

106 likes

Blijft een mooi horloge. Als je het mij vraagt een mooie upgrade t.o.v. de Tudor Ranger.

2 likes

Echt heel mooi die blauwe Seamaster :ok_hand:t2: gefeliciteerd Double O Popeye !

2 likes

Schitterend horloge die Seamaster heel veel draag plezier… Staat ook nog op mijn lijst heb nooit een omega gehad

2 likes

Proficiat en veel draagplezier!

Ken verder je agenda voor de komende weken niet, maar richting het oosten is nog een oorlog te stoppen… :wink:

2 likes

Heel gaaf horloge , geniet ervan

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Wat een super mooie Omega, veel draag en kijkplezier :+1:

1 like

Mooi horloge :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

NA: toch nog een nieuwe Bond na No Time To Die?

Time To Die dus? :wink:

2 likes

Geweldige aanwinst.

1 like

Geweldige upgrade deze Seamaster. Top NA. Gefeliciteerd. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Shiny! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Zoveel details in de wijzerplaat… Geniet ervan!

1 like

Tof! Gefeliciteerd, echt een mooi horloge. Tof ook die zichtbodem.

1 like

Proficiat

1 like

Gefeliciteerd met het mooie horloge.

1 like

Goeie smaak! Geniet ervan

1 like

Mooi hoor, zit er ook een laser op?

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like