Ik wilde het eerst niet speciaal apart nog even posten, maar omdat ik op het forum aardig wat geinformeerd en gekeken heb … toch even delen wat het geworden is.
Ik zocht iets naast mijn Seamaster Tokyo special …
de kanshebbers …
- Seamaster No time to die 007
heeft zeker wat, het “zwarte” lunette en plaat had dieper zwart mogen zijn ipv bruin/zwart en ik vind m best veel geld wat het misschien wel waard is maar wat voor mijn gevoel een net te groot verschil is met een standaard versie.
- Seamaster 300 …
ik heb het huidige model gepast (nieuwe met sandwich dial moet nog uitgeleverd worden) mooi maar lag niet mooi op pols …
- tudor blackbay58
model is goed, maar ik heb diverse subjes etc gehad en dan wacht ik toch liever op een tijd dat je een sub-no-date weer gewoon voor listprijs kan kopen … - oyster perpetual 41mm geldt het zelfde … had me leuk gekeken maar voor listprijs een prima klok maar voor wat ze grijs vragen overbetaald (mijn gevoel
)
wat het wel is geworden
Omega Seamaster 300 professional …
Naast mijn witte toch heel anders, draagt super en valt mooi op de pols…
gekocht op staal en meteen een rubberband erbij …
plan is ook om zomers lekker rubber te pakken en in koudere tijden een mooie leren of shell cordovan band …
even wat foto’s gemaakt … mooie klok die super te combineren is straps/nato’s/banden … en kwa maat erg goed draagbaar en prijs kwaliteit in deze klasse super