NA Toch nog een Seamaster :-)

Ik wilde het eerst niet speciaal apart nog even posten, maar omdat ik op het forum aardig wat geinformeerd en gekeken heb … toch even delen wat het geworden is.

Ik zocht iets naast mijn Seamaster Tokyo special …

de kanshebbers …

• Seamaster No time to die 007
    heeft zeker wat, het “zwarte” lunette en plaat had dieper zwart mogen zijn ipv bruin/zwart en ik vind m best veel geld wat het misschien wel waard is maar wat voor mijn gevoel een net te groot verschil is met een standaard versie.
  • Seamaster 300 …
    ik heb het huidige model gepast (nieuwe met sandwich dial moet nog uitgeleverd worden) mooi maar lag niet mooi op pols …
  • tudor blackbay58
    model is goed, maar ik heb diverse subjes etc gehad en dan wacht ik toch liever op een tijd dat je een sub-no-date weer gewoon voor listprijs kan kopen …
  • oyster perpetual 41mm geldt het zelfde … had me leuk gekeken maar voor listprijs een prima klok maar voor wat ze grijs vragen overbetaald (mijn gevoel :wink:)

wat het wel is geworden :grimacing::+1:
Omega Seamaster 300 professional …

Naast mijn witte toch heel anders, draagt super en valt mooi op de pols…
gekocht op staal en meteen een rubberband erbij …
plan is ook om zomers lekker rubber te pakken en in koudere tijden een mooie leren of shell cordovan band :sunglasses:

even wat foto’s gemaakt … mooie klok die super te combineren is straps/nato’s/banden … en kwa maat erg goed draagbaar en prijs kwaliteit in deze klasse super :+1:

68 likes

Mooie aanwinst!!!

1 like

Puik setje hoor! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Goede keus :+1::blush: En je doet je naam eer aan!

2 likes

thnx , ben de tel kwijt :see_no_evil:
ik heb al van alles gehad vintage tot ploprof en alles wat er tussen zit kwa seamaster … blijft terug komen :+1:

Proficiat :heart_eyes:
Groeten van zijn Tokyo 2020 broer :smiley:

12 likes

Prachtig!

1 like

Ook echt heul heul mooi!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Super aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst !

1 like

Seamasters for the win! Mooie aankoop😍

1 like

Mooi setje zo :black_heart::white_heart:

1 like

Mooi horloge :hushed: :+1:

Toch een beetje sneu dat het horloge is genoemd naar een afgelast evenement :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hele gave set zo. Mooie 2 piece collectie.

1 like

Dat maakt hem des te specialer😁
Heb ook nog de Tokyo 2020 :jp: Speedmaster Rising Sun editie.

1 like

Gefeliciteerd !
Heel mooi.

1 like

Echt heel mooi ,gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd met deze NA

1 like