NA: Toch weer een japanner Seiko SSK003

Ik liep al enkele weken te ping pongen tussen 2 totaal verschillende horloges, een Baltic Aquascaphe en een Bulova Jetstar. Toch geraakte ik er maar niet uit omdat ik ze niet om de pols kon zien en de vriendin moet kunnen overtuigen als ik niet in de kou wil slapen na weer een impuls aankoop.

Nou gingen ik met de familie naar Maastricht en in de wagen zei ik nog “Ik ga vandaag niets kopen en een Seiko komt er niet in, wil eens wat anders!”

Dat was gerekend tot ik de onderstaande zag glimmen in de etalage! Door de glimmende 2 tone bezel, de GMT-functie, de knappe jubilee en de vertrouwde kastvorm was ik een vogel voor de kat. Na wat vijven en zessen had ik hem toch mee!
Bij het buiten komen gelijk een applaus ontvangen van de familie omdat ik weer zo standvastig ben geweest :sweat_smile:

Hier is ie dan, mijn Seiko SSK003

Groetjes Jo

54 likes

Ik vind het ook treffend hoe goed dit horloge tot z’n recht komt in het echt. Foto’s doen het geen recht.

Proficiat met de Seiko, goede keus :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met deze NA! Een GMT is altijd :ok_hand:t4:

3 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een levenslustig horloge!!
Ik wens je er een bijzonder aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Bedankt! Ik heb mijn beste gedaan, maar om dynamiek vast te leggen op stilstaande plaatjes, dan heb ik niet genoeg kaas gegeten van fotografie hoor :sweat_smile:

1 like

Het is een heuse glimmer, dus goede lichtinval doet erg veel bij het maken van een foto van de SSK.

Geldt eigenlijk voor foto’s van eender wel horloge, maar goed :wink:

1 like

Bedankt! Ja toch zeker in deze prijsklasse.

1 like

Mooi ding gefeliciteerd!

1 like

Bedankt! Ik ga mijn best doen om de GMT functie tot zijn recht te laten komen.

1 like

Mooie Seiko, goede kleur, leuke band. Veel plezier ermee.

2 likes

Allez hè, @Jovdv, beste Jo: wát een prachtige “Batman”-Seiko SSK003. Je kan 'm met grote fierheid dragen; een prima uurwerk en een stoere, stevige uitstraling. :smiley:

• Is het een JDM-Seiko SSK003 of komt hij van TMI / SII ? In ieder geval: prima
    aankoop. :wink:
1 like

Kijk, tof horloge! Gefeliciteerd.

1 like

Mooie Seiko maar ik vind Seiko zowiezo mooie exemplaren hebben in diverse prijsklassen.

Ik ging laatst bewust naar Maastricht om 1 (eigenlijk 2) horloges te kopen😂. Dat winkelen verder kon me niet veel boeien. 🫢

Veel plezier met je Seiko.

2 likes

:rofl::rofl::rofl: Dat is een omgekeerde vertaling van je diepste wens. Gefeliciteerd met dit mooie horloge!

1 like

Zeker! Hele mooie GMT in deze klasse!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Juist als je denkt of verwacht niets te kopen, loop je ongekend groot gevaar. Zonder gekheid: goed gedaan!

1 like

Veel plezier , mooi horloge :wink:

1 like

van harte met een mooi exemplaar,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk , die andere 2 kunnen het komende jaar nog aangeschaft worden :wink:

1 like

Naar mijn mening de mooiste GMT-automaat onder 500€. Zelf altijd met veel plezier gedragen. Doet het ook erg goed op een Oyster-stijl band. Veel plezier ervan.

1 like