Ik liep al enkele weken te ping pongen tussen 2 totaal verschillende horloges, een Baltic Aquascaphe en een Bulova Jetstar. Toch geraakte ik er maar niet uit omdat ik ze niet om de pols kon zien en de vriendin moet kunnen overtuigen als ik niet in de kou wil slapen na weer een impuls aankoop.
Nou gingen ik met de familie naar Maastricht en in de wagen zei ik nog “Ik ga vandaag niets kopen en een Seiko komt er niet in, wil eens wat anders!”
Dat was gerekend tot ik de onderstaande zag glimmen in de etalage! Door de glimmende 2 tone bezel, de GMT-functie, de knappe jubilee en de vertrouwde kastvorm was ik een vogel voor de kat. Na wat vijven en zessen had ik hem toch mee!
Bij het buiten komen gelijk een applaus ontvangen van de familie omdat ik weer zo standvastig ben geweest
Allez hè, @Jovdv, beste Jo: wát een prachtige “Batman”-Seiko SSK003. Je kan 'm met grote fierheid dragen; een prima uurwerk en een stoere, stevige uitstraling.
Is het een JDM-Seiko SSK003 of komt hij van TMI / SII ? In ieder geval: prima
aankoop.
Naar mijn mening de mooiste GMT-automaat onder 500€. Zelf altijd met veel plezier gedragen. Doet het ook erg goed op een Oyster-stijl band. Veel plezier ervan.