Chique beschaafd en ingetogen blauw…
Prachtig horloge, veel plezier ermee
Mooie aanwinst Richard! Natuurlijk hoort er blauw in je collectie! Je vergat de TH Monaco blauw te noemen… die ben je toch nog niet vergeten?
Ik vond 't eerst helemaal niets, deze nieuwe uitvoering van de Seamaster maar begin 'm ook lichtjes te waarderen nu.
Veel draagplezier!
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Veel draagplezier toegewenst!
Prachtige uitvoering, heb zelf de uitvoering zonder waves die ik echt meestal draag
Veel plezier van dit prachtige uurwerk
Wat vindt jij van de waves. Daar is soms toch wat weerstand tegen!
Op de renders en persfoto’s onder de spots vond ik deze niet echt mooi, maar zoals altijd is een horloge mooier om de pols dan op de plaatjes.
Heel mooie aanwinst van een prachtig merk en op de rubber band ook zeker niet mis! Het uurwerk is de kers op de taart! Geniet ervan
Prachtige nieuwe aanwinst Richard, proficiat.
Zelf vind ik deze ook erg mooi en zeker mooier dan het vorige model
Geniet van deze topper
Inderdaad, de Monaco was ook een topper in blauw.
Daar had ik ook mijn twijfels over. Maar eenmaal in het echt vind het een mooie toevoeging. Zeker nu de wijzerplaat in evenwicht is met de datum op 6 uur.
In deze kleur lijkt het iets minder aanwezig dan in grijs of zwart. In ieder geval zeker niet druk.
Het oude model was al top afleesbaar maar deze nog beter. Mede dankzij de grotere en hogere markers en grotere wijzers. Ook zijn de (keramische)cijfers in de bezel nog beter afleesbaar. Zeker als je er ook mee duikt zoals ik.
De vorige oogt daardoor iets sjieker en deze wat sportiever.
Ook vind ik de grotere heliumkroon niet storend. Dat was voor mij mogelijk het enige minpunt maar nu is deze ongeveer in hetzelfde formaat als de kroon en is conisch en niks mis mee. Ook dit laat het horloge net een tikkie sportiever ogen zeker nu de maat ietsje groter is geworden.
Ook de dikte van de kast is heel respectabel en blijft comfortabel zonder een tonnetje te worden zoals ik bij een Planet Ocean een beetje vond.
Oude band is zeker zo comfortabel maar het horloge voelt voldoende aanwezig en met de push snelverstelling in de sluiting is echt een winst.
Verder lijkt de band om de pols iets minder bling. Had voor mij persoonlijk niet gehoeven want het blijft een sieraad maar voor velen zal dat een + zijn. Iets meer toolwatch dus.
Geweldig horloge!
Goed gedaan om een blauwe rakker toe te voegen aan de collectie . Geeft je net ff wat extra diversiteit.
Geniet etvan.
ik geef de voorkeur aan blauw sec zonder waves
type voor mijn seamaster had kleine waves
Nice Blue Seamaster👌🏻
Ik neem aan dat je wat dingen miste in je collectie, mistte is namelijk zoiets:
In elk geval veel plezier met deze aanwinst.
Zoveel likes zie ik niet vaak!
Leuk man!
Lekker genieten
Gefeliciteerd dus.
Was afgelopen donderdag samen met @edbro nog bij van Baal, mooie zaak, voel je je gewoon lekker, ook als je geen zak euro’s bij je hebt
Wat een prachtige aanwinst!Proficiat ermee.
Schitterend, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!
Begin toch ook steeds meer de nieuwe seamaster te waarderen. Ik sluit niet uit dat hij er nooit zal komen. Heb nu het vorige model en daar ben ik ook blij mee maar deze foto’s tja
Fantastisch horloge. Zou ook zo maar mijn eindejaarstopper kunnen worden. Geniet ervan!
Prachtig.