NA Toch wel een beetje mijn droom te pakken.. De Grand Seiko SBGW231G.

Hij heeft zijn eerste dagje om de pols al gehad, dus dat gaat goed komen.

Dank Ronnie. Moet gaan lukken.

Dank! :slightly_smiling_face:

Dank u dank u

Ik heb er wel nog een paar geschoten, maar nog niets mee kunnen doen. Die gaan er zeker wel komen. :grin:

True… zo praat ik het ook goed voor mezelf. :smiley:

De BoR stond eigenlijk niet op mijn wenslijstje. Ik had die afgeschreven, totdat ik deze in reallife zag. Hij is er nog niet vanaf geweest… :blush:

Het is alsof ik het een klein beetje kan herbeleven zo. :smiley:

Het is grappig hoe de eenvoud van het ontwerp je toch bezig kan houden. Thanks!

2 likes

Helemaal mee eens! :grin:

Kan bijna niet mis gaan, hoop ik dan. :rofl:

Thanks man! Erg gelukkig mee.

Nogmaals dank. Fijne club om bij te zitten in ieder geval.

Ik wil je geen valse hoop geven wat betreft die BoR. :smiley: Ik vermoed dat het nummer op de band zelf staat of moet ik de bon er op nazoeken? Ik probeer morgen hier even achteraan te gaan.

Hehehe… Dank man! Ik ga hem nog vaak voorbij laten komen. Hier en in de chat. :rofl:

4 likes

Nee, hoeft ook niet, ik ben al in contact met Seiko in Parijs. :slight_smile: Maar ze zijn een beetje onduidelijk, dus met een kleine verificatie en Reddit kom ik er wel.

1 like

…is dat een dreigement…?:stuck_out_tongue_winking_eye: Groot gelijk, zou ik ook doen. :+1::watch:

1 like

Mooie aankoopervaring en een nog mooiere GS.

Geniet ervan :ok_hand::tada:

1 like

Prachtige aanwinst en tof dat je de knoop doorgehakt hebt! Geniet er van :ok_hand:t3:

1 like

Prachtig👌 veel draagplezier!

1 like

Heel mooi horloge. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Gefeliciteerd.

1 like

1 like

Heel mooi horloge, veel draagplezier ermee!

1 like

Zo zie je maar dat plaatjes ook niet alles zeggen :smile:. En een stalen band erbij is in mijn beleving altijd +1!
Groot gelijk heb je! Het maakt de klassieke vibe bij deze GS helemaal af.

Hoe draagt zo’n BoR overigens?
Ik het nog geen ervaring met dit type band maar ben toch wel nieuwschierig :face_with_peeking_eye:.

1 like

Geniet van je NA. Wellicht in Japan nog op zoek naar een JDM :watch:?

2 likes

Hoi Dennis, wat een prachtige Grand Seiko heb je waar ik je natuurlijk van harte mee feliciteer. Wat een leuk geschreven verhaal van je horlogereis naar die ENE waar je al zo lang naar verlangde. En ja hij is zeker niet goedkoop maar zeker elke cent waard. Het is gewoonweg pure ambacht en dat mag best wel wat kosten. In elke Grand Seiko is veel liefde gestoken waar menig merk een puntje aan kan zuigen.
Er is een gezegde “less is more” en dat gaat zeker op voor jou mooie GS. En zeker jij als Seiko liefhebber weet gewoon hoe mooi deze is afgewerkt en dat er onder de motorkap een top 9S64 uurwerk zit. En dan die mooie BoR band, prachtig dit samen maakt het helemaal een top combinatie. Ik weet zeker dat jullie samen nu heel gelukkig zijn en wens je natuurlijk heel veel draagplezier met deze topper :+1: :ok_hand:

En nu als de sodemieter aan de slag om deze topper vanuit elke hoek te fotograferen :wink:

1 like

Mooi detail zo vastgelegd van de secondewijzer :ok_hand:t3: Prachtige GS en leuk verteld :+1:t3:

1 like

Prachtig, geniet ervan!

1 like

Wat een beauty! Heel veel plezier met de GS en ook veel plezier in Japan, machtig mooi land. En breng zeker een bezoek aan de GS store in Ginza. Dikke aanrader!

1 like

Zo, dat is een erg mooie aanwinst! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

Zeer mooi!:ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Mooi. Prachtige NA, gefeliciteerd. Je maakt overigens altijd toffe foto’s, lekker blijven doen

1 like