NA: Toch wel een tweede horloge 🎉

Sinds iets minder dan twee jaar ben ik al lid van het Horlogeforum. In september 2020 heb ik dit destijds ook bekroond met mijn eerste ‘echte horloge’, de Speedmaster Reduced. Daarna mezelf braaf voorgenomen dat ik beter kon gaan sparen op mijn leeftijd (22).

Toch ging er iets kriebelen en wou ik er eigenlijk nog wel een horloge bij. Iets sportievers, jong, stevig en waar ik nog wel even mee vooruit kan. Zodoende begon de passieve zoektocht naar mijn nieuwste aanwinst.

Afgelopen woensdag ging mijn telefoon. Een goede vriend, die hier in de buurt bij de juwelier werkt, had zojuist ‘het horloge’ binnengekregen. Daarna even heen en weer geappt over de prijs etc. en toen toch maar de knoop doorgehakt.

Vanmiddag warm onthaald en lekker bijgepraat. Heel veel moois gepast, zie volgende foto’s:

Na al deze schitterende horloges was het tijd om te kijken naar hetgeen waarvoor ik was gekomen, mijn nieuwe horloge:

Een Tudor BlackBay58, super goed en een horloge waar ik hopelijk lange tijd plezier van mag gaan hebben naast mijn Speedmaster Reduced.

Super blij met de goede service en het nieuwe horloge!!

Een goed weekend iedereen!

137 likes

Mooi man! Geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst! Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd! Ook wel cool dat je al die andere horloges hebt mogen proberen.

2 likes

Ik ben blij dat je het tussen aanhalingstekens zet, want ook een Lorus van 5 tientjes is toch echt echt. :slight_smile:

Die BB is toch echt veruit het mooiste horloge van alles wat je daar gepast hebt. Veel plezier er mee, en draag 'm in goede gezondheid! :+1:

4 likes

Gefeliciteerd met je mooie Tudor!
Heel veel draagplezier!

1 like

Geniet ervan :ok_hand::+1:

1 like

Maar daar heb je dan geen foto’s van?

Wel een mooie Tudor. Gefeliciteerd!

5 likes

overigens vind ik de tweede foto, de DD je het beste staan op de pols :wink:

1 like

Helaas was die meer dan 65X zo duur😂

Top aanwinst! Veel plezier ermee

1 like

Can’t go wrong met een Tudor. Proficiat🤌🏻

1 like

Gefeliciteerd! Top horloge wat niet (snel) verveeld!

1 like

Prachtige Tudor. Geniet er van!

1 like

Prachtige aankoop, staat je heel goed!

1 like

Ik vind hem fraai, enjoy!

1 like

Top aanwinst, gefeliciteerd. Heel mooi. Wat je daarnaast hebt mogen passen ook trouwens :heart_eyes:

1 like

:innocent: :rofl:

1 like

Lekkere plaatjes :slight_smile: bb58 is een topaankoop. Geniet er van

1 like

:joy:
Was ook wel een inkoppertje :+1:

3 likes