Leuke NA, gefeliciteerd en veel plezier in de kroeg
Gefeliciteerd!
Uitstekende keus
Welkom, alvast. Deze HFLE is imho een van de allermooiste.
Welkom hier en gaaf horloge die kleur is geweldig
Gefeliciteerd! En welkom in de kroeg!
Gefeliciteerd
Mooie Squale. Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd, Squale altijd leuk, en het nieuwe ontwerp van de 1545 is hartstikke kek.
Hoi Johan, fijn om te horen dat de HFLE je zo goed bevalt. Van deze zal je een hoop draagplezier hebben en het is toch een mooie duiker met z’n 30 ATM. En de Squale is ook de enige kroeg op het forum en drank volop aanwezig. Daarnaast ook veel info en leuke verhalen over de andere modellen van Squale. Ik weet alleen niet of dit je enige horloge is, zo niet laat je andere horloge’s ook shinnen op dit “eigenaardige” forum. Het is echt leuk hier op het forum zoals je inmiddels wel ontdekt hebt, heb je vragen dan kan je die altijd stellen op het forum, hulp genoeg hier. Het stemmen was eigenlijk pas het eindtraject, daarvoor veel gesproken wat het moest worden en veel inzet van vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt.
Je mag mij taggen als jij je voorsteld, anders mis ik die misschien.
Oke Johan, we hopen nog veel van je te horen.
O ja, neem ook eens een kijkje in het topic themaweken horloges, kan je wellicht ook eens een keertje meedoen
O ja, ik drink GIN on the rocks dus zonder lemon
P.S leuk verhaal heb je gemaakt
Mooie Squale!!
Geniet ervan.
Welkom! Geniet er van
Prachtig veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst Johan, en tot in de kroeg!
Haha daar ben je altijd welkom hoor ,met of zonder Squale.
Maar met eentje maakt het natuurlijk wel leuker
Mooi hoor! Gefeliciteerd.
Ik zal je in jouw voorsteltopic feliciteren met deze mooie NA!
Precies dit , in ieder geval van harte met je nieuwe aanwinst. Een heel mooi horloge mede ontstaan door mensen met passie voor het merk.
Tot in de kroeg!