Eindelijk komt hier mijn eerste echte bijdrage tot het forum. Ik zwerf hier al een tijdje rond beloof dat ik nu ook snel werk zal maken van een topic om me voor te stellen. Maar eerst over mijn NA.
Ondertussen al een hele tijd geleden merkte ik een topic op over de nieuwe HFLE. Twee kandidaten, een leuke flieger en een vrolijke duiker. Maar ik had iets anders in mijn hoofd en daarbij, een duiker is toch niets voor mij. Ik dacht ik kan wel stemmen op die vrolijke duiker, maar toen bleek dat stemmen eigenlijk betekent dat je deze ook gaat kopen. Het is hier soms toch een eigenaardig forum . Zoals gezegd had ik iets anders in mijn hoofd en liet ik deze aan mijn voorbijgaan. Daarna zag ik deze nog regelmatig voorbijkomen, zeker ik de gezelligste kroeg van het forum waar ik af en toe illegaal voorbijkwam
Een paar weken geleden zag ik in het blauw dat de HFLE werd aangeboden zowel met de originele tropic als met een nieuwe stalen band. Na een tijdje twijfelen, zo zit ik nu eenmaal in elkaar en nadat mijn vrouw zei van als je die nu nog altijd leuk vind koop je die toch, @Fritzer gecontacteerd en een bod gedaan.
Zoals @fredpanarai1 het zo mooi formuleert ben ik een enorme bofkont omdat @Fritzer me dit zeldzaam mooi horloge heeft gegund
Na akkoord snel het geld gestort, waarna het horloge werd opgestuurd in een originele maar verpakking
Betere foto’s volgen zeker nog.
Zoals als gezegd, nogmaals bedankt Freek, ik ben echt blij met dit horloge. Tot nu heb ik het dagelijks gedragen. De tropic vind ik zo goed dat ik het bandje nog niet veranderd heb. Dat komt nog wel, de loctite heb ik al koud staan.
En zo heb ik ook eindelijk mijn toegangskaartje tot de gezelligste kroeg.
Gefeliciteerd met deze mooie aanschaf. Ik heb hier ook een keer of 10 naar zitten kijken met de twijfel om tot koop over te gaan. Maar voor mij is het nog niet het moment. Hij is je gegund.
Geniet van dit mooie horloge en laat vooral veel foto’s achter in de kroeg. (Daar kijk ik illegaal vaak mee. )
Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik merk dat ik in mijn enthousiasme zelfs vergeten te vermelden ben welk horloge ik nu juist heb gekocht.
De meesten onder jullie zullen het wel weten maar voor de anderen: het is de Squale HFLE 2024, gebaseerd op de 1545 grey, maar in mijn ogen nog veel mooier en exclusiever. En met zijn 40 mm nog juist goed draagbaar voor mijn fijne polsjes