NA topicje na twee weken buitenland... #vintage grail content

Een aantal leuke klokjes binnen, dus tijd voor een voorstel-topic :slight_smile:

De eerste heb ik reeds gepost in de ‘wat dragen we topics’, gaat om een 1967 Omega Seamaster 120 ref. 136.027, met prachtige ghost-bezel.

Bij de volgende hoort een mooi verhaal; gaat om een vroege jaren '60 Omega Constellation Pie-Pan Chronometer, die ik gekocht heb van de kleinzoon van de eerste eigenaar, de bekende brandweer-officier Marcel Misbaer, die in de jaren '60 aan het hoofd stond van de Brusselse brandweer (o.a. bij het blussen van de Innovation brand) en het klokje gekregen heeft van Stad Brussel na 30 jaar dienst. Ongelooflijk mooie staat, wijzerplaat is perfect. Helemaal origineel ook, inclusief de BoR bracelet. Zeer uitzonderlijke vondst, deze.

Last but not least, één van mijn persoonlijke grails, een Accutron Astronaut uit 1969 :slight_smile: Vrolijk zoemend, en volledig origineel behalve de mesh bracelet.

Nog een groepsfotootje!

27 likes

Een prachtig stel weer. Alledrie mooi, maar de Pie Pan springt er toch uit. Erg fraai, zeker in die staat.

1 like

Uitzonderlijk mooi die twee Omega’s!! Geniet ervan (ook van de Bulova, dat is alleen niet mijn ding haha)

1 like

4 likes

Vintage Omega feestje in de kist :stuck_out_tongue:
Met deze set kun je duiken, racen, naar de maan gaan en bij de koning op bezoek.

8 likes

Fraaie aanwinsten, koesteren en ervan genieten :thumbsup:

1 like

Man man man die constellation wat een plaatje!

1 like

Niet normaal mooi de constellation. Goede deal?

1 like

Dat niet, maar hangt er natuurlijk vanaf hoe je het bekijkt.
We kennen allemaal de marktwaarde van een Constellation, maar ik vind de ‘provenance’ en de originele BoR band bij deze echt wel uitzonderlijk.

Echt een prachtig trio! Draagt die Seamaster duikert niet vrij klein?

1 like

Voor mij is ie met z’n 36/37mm echt ideaal :slight_smile:

1 like

Prachtige aanwinsten van harte gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Dat zijn inderdaad een paar top aanwinsten.

1 like

Wat verschrikkelijk mooi!

1 like

Dat is wel netjes ja, heb zelf ook wel kleine polsen dus zal mij ook goed vallen.

1 like

Prachtige nieuwe aanwinsten.

Die Pie Pan en Seamaster 120 zijn helemaal geweldig!

1 like

Schitterende set. Als de '67 ooit weggaat dan wil ik wel een PB’tje :innocent:

1 like

Phoe mooie aanwinsten!

1 like

Woooow!!!

1 like

Nog enkele plaatjes :slight_smile:

2 likes