NA totaal onverwacht

Bon dus na een bezoek aan de AD een paar maand geleden en achteraf wat over en weer ge-mail met de verkoper, bericht gekregen dat ik moest langskomen om me op de wachtlijst te laten zetten van deze OP 100th anniversary edition:

Vandaag dus ter plekke gegaan om dat te doen, mijn contact was er uitzonderlijk niet vandaag… Dus even mijn verhaal opnieuw gedaan en dus alles in orde gemaakt om me op de wachtlijst te zetten.
Deze verkoper zat er wat mee in omdat de kans zeer klein was gezien de beperkte productie oplage.
Dus wat verder aan de praat en nog wat andere modellen gepast waaronder de explorer, na mijn vraag wat de kansen waren om deze te bemachtigen en wat de wachttijden waren was het antwoord “deze mag u zo meenemen” :hushed:.

Een kwartiertje later stond ik dus buiten met een fles bollinger en deze aan mijn pols.

Totaal onverwacht en ik sta nog steeds op de lijst voor de andere :grin:. Het kan ook eens anders lopen.

51 likes

Gefeliciteerd met deze mooie en bijzondere Explorer!

1 like

Love it or hate it, ik vind hem fantastisch. Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Congrats! Komt wel wat overlap in de collectie, of houd je de Explorer als zoethoudertje?

1 like

Prachtige Explorer! Geniet ervan!

1 like

Top verhaal. Zo kan het dus ook. Gefeliciteerd met je onverwachte NA

1 like

Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Het zal je maar overkomen. Enjoy!

2 likes

Mijn beste,

Een schitterende aanwinst!!
Chapeau.:ok_hand:
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nice
:beers:

1 like

Some guys have all the luck. :+1:

1 like

Mooi, mooi, mooi

1 like

Prachtig, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst👍🏻

1 like

Heel gaaf, een van de weinige two-tone Explorers op het forum. Heel veel plezier ermee

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd.
Dat is een mooie explorer!:+1:

Heel mooi, gefeliciteerd man :+1:t2: