NA - Traska Commuter Glacier White

Duidelijk! :slightly_smiling_face:

1 like

Yep, mooi, die Commuter. Goeie afmetingen. :ok_hand:

Als iemand een Woodland Green versie weg wil doen, houd ik me aanbevolen.

1 like

Vanaf begin december is de Commuter ook in 38mm en 34mm te koop: Arctic White | Commuter 38

Voor mijn 19cm/7,5inch pols zou die 38mm toch wel perfect zijn, en hij heeft ook nog een heel mooie “on the fly” micro afstelling, mooi verborgen in de gesp, beetje op dezelfde manier als bij de Christopher Wards maar met een kortere gesp. No date, met een no-date uurwerk, en gehard staal, mooie afwerking. Mooie stalen band. Ik vind het een super elegant en praktisch geheel bij elkaar. Mooi gefilmde review van Mark Alamares, zijn mening boeit me maar matig maar het is leuk plaatjes kijken: https://www.youtube.com/watch?v=YauSPyar8IM. Weer een kandidaat erbij voor mijn nieuwe kerstaankoop, ik word er gek van. Twijfel nu tussen Christopher Ward C63 Sealander wit of C60 Trident Pro, ook in het wit, Damasko DS30, Archimed Outdoor 39 in het wit (sinds kort ook op milanaise band, die ik graag draag) en nu deze weer. Vind ik ook mooi, en zelfs na BTW bij invoer toch nog wel duidelijk goedkoper dan de rest van het rijtje ook. Jammer dat hij zo ongelooflijk op die Rolex OP hierboven lijkt. de gelijkenis is een beetje teveel van het goed maar het blijft een mooi dingetje.

1 like