NA Traska Summiteer

Voor het eerst in mijn leven een gebruikt horloge aangeschaft. En wat een fijn exemplaar. Gezien de goede sfeer op het forum kijk ik dagelijks in het blauwe gedeelte of er iets van mijn gading bij zit. En onlangs was het raak. @Ovaal had een summiteer waar hij afscheid van wilde nemen om weer iets anders aan te schaffen. (Ben trouwens benieuwd wat het geworden is :slight_smile: ).

Het toeval wilde dat hij regelmatig de afslag van mijn woonplaats passeert en bereid was om mijn NA thuis af te leveren. Coronaproof voor de voordeur even praten en passen. Hij had mijn CW C65 op zijn lijstje staan dus dat kwam mooi uit. Toch altijd fijn om even live it’s in je handen en om de pols te voelen voordat je wat aanschaft.

Na de aanschaf van een setje passende schroevendraaiers bij onze oosterburen is de band nu op maat en kan ik genieten van een strak microbrand horloge!

20 likes

Dat had je er niet bij hoeven zeggen
Ik zie het er niet aan af :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

2 likes

Leuke klok hoor, betaalbaarder alternatief voor een Sinn, krasvaste kast en robuust uurwerk, wat wil je nog meer?

1 like

Ik ook niet :wink: maar voor mij was het een eerste keer, beetje spannend

1 like

Zeker, strakke vormgeving en die krasvastheid lijkt prima te werken!

Heel leuk zo’n Traska Summiteer! Ik snap je wel dat je daar op hebt gehapt toen hij in t blauw kwam!

1 like

Zag deze ook nog in het blauwe gedeelte maar ook een beetje in twijfel nog . Even later na nog wat denken ,was die al weg :wink:
Dus gefeliciteerd met deze aanwinst.

1 like

Wat vind je van de AR van de Summiteer?

Ik had een Hamilton Khaki Field en heb die de deur uit gedaan vanwege de (in mijn ogen) verschrikkelijke spiegeling van het glas.

Nu ben ik voornemens de nieuwe Summiteer te halen als die in de verkoop gaat, maar als het ook zo’n drama AR heeft als de Khaki Field is het voor mij beter om het te laten passeren.