NA Triple King

Dit is ook mijn ervaring. Ik heb veel vintage Seiko en Citizen verzameld. Met mijn 20cm polsomtrek betekent dit vaak dat ik 2 horloges met originele band moet vinden; om uiteindelijk 1 voldoende lange band te verkrijgen.

Best veel jaren 60 Japanse horloges zijn zelfs zonder ontbrekende schakels te klein voor mij.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. Ze zien er goed uit!

2 likes

Dankjewel! Ik heb een pols omtrek van 17.5 cm dus ik denk dat ik een origineel bandje wel pas.

Helemaal mee eens!
De techniek en afwerking van de King Quartz zijn echt indrukwekkend. Misschien ondergewaardeerd, maar dat maakt het juist extra leuk om ze te verzamelen!

Is dit wat?

1 like

Bedankt voor de tip! Ik zal er is naar kijken.

Als het goed is heb ik eind deze maand al 1 origineel bandje.
Wat is de kans dat ik op rikketik orignele bandjes ga vinden??

Ben zelf nog nooit op die beurs geweest dus weet niet zo goed wat ik daar kan verwachten.

Hoi Space-echo, heeft u toevallig nog andere tips waar ik naar bandjes kan zoeken?

Ja, je zou dit kunnen proberen:

1 like

Zelf geen ervaring met deze site maar ik zal er is naar kijken. Bedankt!

Je kan beter een andere proxy site gebruiken als je het mij vraagt.

Mooie horloges gefeliciteerd .

Dankjewel Bert

Welke zou jij aanbevelen?

Goed om te weten! Heb je een alternatief dat je zelf gebruikt en aanbeveelt? Ik ben benieuwd naar je ervaring.

Nog een (modern) trio koningen

1 like

Heel Gaaf Wil! In de toekomst zou ik ook nog een King Seiko in de collectie willen hebben.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie horloges. De huidige banden staan er goed op moet ik zeggen! Zoals gezegd zal de banden zoektocht een uitdaging worden. Inderdaad via bijvoorbeeld Buyee een compleet horloge scoren. Een defect/ verrot horloge met een mint band heeft dan de voorkeur.
Ik heb zelf wel eens wat gekocht via Buyee en ben ook benieuwd welke andere proxy’s dan beter zijn @koekoek. Mijn ervaringen met Buyee zijn overigens prima.

1 like

Dankjewel! Heb van de week een account aangemaakt op buyee. Ga is kijken wat ik daar kan vinden.

2 likes

Houd er rekening mee dat er nog inklaringskosten en btw bij komen, bovenop het geboden bedrag.