NA Triple King

De afgelopen 3 weken deze mooi Seiko King Quartz horloges aan mijn collectie toe kunnen voegen!

0853-8025
0853-8005 blauw
0853-8005 wit

Nu zou ik graag deze prachtige klokken weer in originele staat willen brengen door de originele bandjes erbij te zoeken. Ik heb van een mede forum lid begrepen dat de 0853-8025 band nummer XQB270 heeft.
De 0853-8005 hebben band nummer XQB260

Is er misschien iemand die mij kan helpen aan deze bandjes?

59 likes

Leuke collectie en een nog leukere quest!

1 like

Succes met het vinden van de banden.

1 like

Dankjewel! Hopelijk kan iemand op het forum hiermee helpen.

1 like

Mooie set :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Dank jullie wel!

Lekkerrrr man :heart_eyes:

Mooie collectie aan Kings :ok_hand: Succes met de zoektocht naar de juiste band!

1 like

Mooi👌 geniet ervan!

1 like

Gaat helemaal goed komen! Dank jullie wel

Gefeliciteerd met deze drie koningen :wink:

3 likes

When you see it, it can’t be unseen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Mooi man :clap:. Geniet ervan! :tada:

Kan je niet helpen met de bandjes, maar ik zie dat er onlangs eentje is verkocht op eBay. Mogelijk dat ze vaker voorbij komen?

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinsten!
De King Quartz is een schitterend stukje vakmanschap.

1 like

Je bedoeld het bliksemschichtje van Harry Potter​:wink::joy:

1 like

Dankjewel! Ja ben al druk online aan het zoeken maar had stiekem gehoopt dat iemand op het forum hier mij mee kon helpen😅

2 likes

Dankjewel! Ja het zijn zeker mooie klokjes met een mooi stukje techniek erin. Naar mijn idee ook een beetje ondergewaardeerd.

Als je (dit soort) vintage horloges met originele band wil hebben kan je ze het beste met originele band kopen. De zoektocht naar losse banden is vaak erg lastig (en dan eventueel ook vaak duur). Beste wat je nu kan doen is een horloge met band kopen en dat horloge weer head-only verkopen.

2 likes

Ja daar daar ben ik ook bang voor. Maar wie weet kom ik wel iets tegen of kan een mede forum lid hiermee helpen.