NA: Triwa x Sea Shepherd Time for Action

Recycled plastic uit de oceaan, en ooit is er 15% van de opbrengst naar Sea Shepherd gegaan — ik heb hem op Vinted opgepikt met precies het doel waar 'ie voor bedoeld is: activiteiten op zee.

Van Worn & Wound: “The watch has an Explorer-like vibe with large numerals at 3 and 9, which is perfectly appropriate given the real-life high seas adventure that members of the Sea Shepherd organization take on. This obviously isn’t high horology here – it’s a simple quartz watch with 100 meters of water resistance that exists simply to point the curious to toward a cause that the brand cares about.”

27 likes

Leuk, vrolijk horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je circulaire NA

1 like

Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier ermee tijdens je avonturen. :pirate_flag:

1 like

Tof horloge en mooie filosofie!

1 like

draag hem met plezier

1 like

Mooi doel heeft het horloge, volgens de tekst. Leuk, veel plezier van het dragen gewenst. :whale2:

2 likes

Nice! Heb 'm ook, de zwarte, al een jaar of 2. Bandje niet top, wel lekker licht horloge!

3 likes

Leuk horloge met niet te missen logo.
Goede boodschap erachter.
Geniet ervan

2 likes

Ik vind deze verrassend leuk! Gefeliciteerd met je NA

Dan hebben we nu een club!

Die van jou heeft ook een heel ander type bandje zo te zien?

1 like

Ik bedoelde dat ik het originele bandje niet zo top vond. Heb er nu een MN strap op :+1:

1 like

@Tabogano hoe bevalt 'ie?

Ik had er ook eentje op het oog voor mijn zoon, die is nu in prijs verlaagd, dus leuk voor vakantie en een prima maat om langer te houden. En af en toe van hem 'lenen".

1 like

Ik ben wel fan geworden. Horloge weegt niks, is ook goed waterdicht en de lume, nou ja, het is geen Seiko feestverlichting maar goed genoeg. Ben nog wel een beetje aan het experimenteren met bandjes, ik ben liefhebber van perlon en dat staat ‘em ook goed, heb er nu knalgeel canvas opzitten en dat werkt ook. Ik denk eigenlijk dat alles wel kan behalve leer en metaal.

Die van mij heeft wat putjes in het glas en aangezien ik hem draag op het water denk ik erover om er tzt saffier op te zetten, maar heb er geen haast mee (moet ook nog even kijken of dat überhaupt kan of dat het gelijmd zit ofzo).

Al met al ben ik er heel tevreden mee, aanrader.

2 likes

Gefeliciteerd met je Triwa, welke ook een goed doel dient. Wens je veel draagplezier en snel dat saffieren glaasje erop :+1: :ok_hand:

1 like

Super, goed om te horen. Perlon is ideaal inderdaad.

Ik gooi het morgen even in de groep. Hij wil eigenlijk een Watchdives, maar daar moet 'ie van mij zelf voor sparen. En ik denk dat die te groot is.

1 like

Dat is quasi permanent. Zijn op zich prima horloges, maar wel erg plastic. Ik heb er 2 en draag ze in de praktijk nooit.

Hoe oud is jouw zoon? Mijn zoon heeft op zn twaalfde een Addiesdive van me gekregen, was 6 tientjes rechtstreeks bij ome Ali. Was de vervanger van de Casio AE1200. Hij draagt 'm nu nog steeds