Mijn eerste NA post op het forum. Maak hier eigenlijk nooit een apart topic aan voor een nieuwe aankoop, maar aangezien dit toch een vreemde eend in de bijt is dacht ik, ik deel ‘m is een keer!
De meningen zullen waarschijnlijk flink verdeeld zijn, hij trek wel redelijk de aandacht
Zeker geen allerdaagse rakker, maar wilde deze al een tijdje proberen en hier issie dan!
53 likes
Veel draaggenot van deze aanwinst!
1 like
Gaaf!
Lekker out of the box.
Draag m met plezier.
Spulletjes hoor
Nu de tegels schoonmaken
12 likes
Die zijn van mn broer, moet ie zelf maar doen
5 likes
Mbijn
6 februari 2025 om 17:46
7
Het is in iedergeval bijzonder. Veel plezier ermee
1 like
Veel plezier ermee! Hoe bevalt hij tot nu toe?
1 like
Kwaliteit is echt wel goed! Heb ‘m pas net, dus even afwachten nog
Josh
6 februari 2025 om 17:51
10
Erg gaaf, maar wel te groot voor de pols in veel gevallen.
1 like
RonnieB
6 februari 2025 om 17:53
11
Snap ik. Ik dacht: even googelen, krijg ik dit:
De Tsar Bomba (Russisch: Царь-бомба; "tsarenbom") is de bekendste bijnaam van de AN602 (АН602), een waterstofbom die op 30 oktober 1961, ten tijde van de Koude Oorlog, tot ontploffing werd gebracht door de Sovjet-Unie. Met een kracht van tussen de 50 en 58 megaton TNT-equivalent was dit de krachtigste door mensen veroorzaakte explosie ooit: tien keer de kracht van alle explosieven samen die in de Tweede Wereldoorlog zijn gebruikt. Een andere bijnaam was 'Koezma's moeder' (Кузькина мать; Koezkina ...
1 like
Omanido
6 februari 2025 om 17:57
12
Wat een dik, vet horloge! Gefeliciteerd.
1 like
Erg interessant design!
Voor mij zou het wel te groot zijn maar dat is voor iedereen anders.
1 like
APMV
6 februari 2025 om 18:03
14
Aparte NA, gefeliciteerd. Benieuwd hoe deze bom draagt
1 like
Haha, ja de naam zou ik ook niet uitgekozen hebben. Inderdaad de krachtigste atoombom ooit van de Russen.
Klopt! De pols op de foto van mn broertje. Polsomtrek 17cm ongeveer. Mijne zijn 18,5 dus zal bij mij wat netter staan.
1 like
junior
6 februari 2025 om 18:10
17
Understatement van de dag …
Toch best wel een tof ding. Van mij had 'ie wel een maatje kleiner gemogen, maar zo prikkelt 'ie wel de zintuigen. Veel draagplezier!
1 like
Fake mechanische onderdelen, maar … who cares. Qua kosten toch wat vriendelijker dan een RM.
Goede kitch en bedoel ik niet negatief.
pasd
6 februari 2025 om 18:18
19
Veel draagplezier gewenst
1 like