Bedankt voor de tip! Inderdaad vergeten te vermelden… zie hieronder van Tsar Bomba de specs
Lagge toch
Zeker geen dertien in een dozijn horloge … maar wel giant qua formaat
Ik zie dit 100x liever dan een smart watch. Beetje fun aan de pols. Niet mijn horloge maar respect voor de vibe.
Een 17mm dikke RM rip-off maken en hem dan vernoemen naar een Sovjet atoomwapen. Je krijgt het niet verzonnen.
Veel draagplezier!
Dat het design is geinspireerd op dat van een RM mag duidelijk zijn. RIP off vind ik wat te. Grote kans dat als ik mn oma een horloge laat tekenen, ze een RIP off tekent van een bekend model zonder te weten van het bestaan. Alles is inmiddels al gedaan, veel lijkt op elkaar. Het is in ieder geval geen copy paste met een ander logo. Deze dial layout bestaat niet in de RM catalogus
Watn dikkerd maar dat was de Tsar Bomba uit 1961 ook Veel plezier ermee
Aan de reacties te zien slaat deze NA in als een bomba!
Gefeliciteerd met deze extravagante klatser. Afwijkend van de gebaande paden, dat mag ik wel.
Heb je meer informatie over het merk? Is het Chinees?
En ik las dat iemand schreef: fake mechanische onderdelen. Wat moet ik daar onder verstaan?
Doe je goed, doe je ding.
Gefeliciteerd met de NA
Lekkere Bomba, veel plezier ermee.
@Borissje Gefeliciteerd met deze knapperd. Met 50 mm lug-to-lug volgens mij nog heel draagbaar.
@BPP De meeste tandwielen die je op de wijzerplaat ziet zij ter decoratie. Draaien niet, hebben verder geen functie. Van het Miyota uurwerk denk ik dat er wel iets van zichtbaar is in het midden; veel zal dat niet zijn.
RM-flex on a budget! Gefeliciteerd met je aanwinst!
Zoals @Zuid al heeft toegelicht, er zit inderdaad een Miyota uurwerk in. Geen hoogwaardig uurwerk maar doet wat ie moet doen. Verder zijn de meeste mechanische delen ter decoratie. Maar goed, wat mag je verwachten voor 500-600 euro. Daar koop je bij de meeste bekende merken een massaproductie simpel horloge voor. Voor de prijs krijg je veel bij Tsar Bomba, echt carbon fiber, saffierglas, 316l staal gecoat en mooi afgewerkt. Voelt aan alsof het veel meer geld had moeten kosten.
Ze claimen Duits-Chinees te zijn. Zal wel ontworpen zijn in Duitsland en de rest zal waarschijnlijk in China gedaan zijn. Het merk zit gevestigd in LA (Amerika). Daar hebben ze ook een winkel en verder zitten ze met boutiques op verschillende plekken waaronder ook op cruise schepen.
dat wel
draag hem met plezier
Je zal in ieder geval niet snel iemand tegen komen met dezelfde om de pols Geniet ervan!
Goed dat je schijt hebt aan mening van anderen en lekker je eigen ding doet!
Ik heb een sterke mening over de looks van dit horloge (niet specifiek dit horloge, ook van de RM en alles dat er op lijkt).
Maar daar gaat het hier niet om.
Jij bent er blij mee en dat is het enige dat telt.
Geniet er van en draag hem met trots!!