NA-ja, zoals de titel al zegt…de bekende Citizen NY0040 Black, ik was er al enigszins naar aan het kijken, duikers trekken mij wel…immer in het bezit van een Seiko SKX007 en ik had tot voor héél kort een Seiko SKA371 BFK
Hoewel het zal meer desk"duiken" zal zijn qua gebruik, maar de mogelijkheid van een daily beater, die ook gewoon in het water kan vindt ik wel wat hebben.
Ook de uitstraling van een duikert…gewoon gaaf, doch dan wel weer een gecertificeerde, waarom??
Nou ja, de vermelding Diver intrigeert, en ook de ISO certificatie…haha, zo heeft iedereen wat
Maar goed, hoewel, niet duur, met een klein budget, en eigenlijk de voorwaarde die ik heb : “DRAGEN” hoef ik ook niet een groot aantal klokkies, en verkocht ik onlangs de BFK en kon ik de Citizen Promaster in het blauwe gedeelte kopen. Complete set,op rubber, en met een metalen band erbij!
Na een super contact, met vriendelijke en inhoudelijke berichtjes over en weer met Goran @W2them kwam die vandaag binnen…wat een super fijne klok zeg. Ik heb een hoop reviews gelezen en youtube afgestruind…daar staan zat commentaren op m.b.t. de “concurrentie”…de SKX007
En ook op het forum zat info…zeker in het topic “Zomerhorloge”
Na het praatje…maar wat plaatjes, al hoeft de Promaster NY0040 weinig introductie, ben er blij mee, zeker een blijvertje!
Ciao Willem
N.b. heerlijk forum…verslavend…eerste bescheiden post(op mijn introductie na)