Jep
Toegegeven, veel beter dan zowel de Tsuyosa als ook de Tissot Gentleman. De wijzers zijn super generiek, maar tikken de markers ten minste aan.
Ik zou alleen de band er af halen of hem volledig brushen.
Hier ook zeker geen antipathie, maar oh wat zou ik graag één maandje daar aan het roer van de onderneming staan.
Op basis van hun geschiedenis zit er zó veel potentie in die ze keer op keer verkloten door hommages, horloges met mineraalglas en andere stupide keuzes te maken.
Kijk waar ze groot mee zijn geworden en gooi daar nou eens een hedendaags sausje overheen en je staat in no time weer tien tredes hoger op de internationale horlogeladder.
Zo heb ik hem ook aangeschaft en was toen minder dan de helft kwijt. Dan is het inderdaad een leuk kleurig horloge voor het geld. Voor de volle mep vind ik het ontbreken van een fatsoenlijke waterdicht best teleurstellend voor een sportief ogende horloge. Al doen ze dat op deze Bulova ook niet beter…
Ben dus niet de enige hier die daar problemen mee heeft. Eens van de redenen dat die heel weinig draagtijd krijgt!
Absoluut! En iedere keer dat ik de kroon wil gebruiken moet ik een klein beetje huilen, wat is dat gebruikersonvriendelijk. Maar dan droog ik mijn tranen met de factuur en is alles weer oké.