Ahh, dat ziet er best aardig uit! Ik neem aan dat deze topic gaat om het feit dat niet alleen citizen een geweldig value for money aanbod heeft⦠deze heeft wel een fijnere maat dan de citizen, denk ik!
Even steentje in de vijver:
Bulova zal altijd zān best doen om op een populaire trein in te stappen zonder een eigen smoel te behouden.
Ik weet dat er -respectabeleš - meningen hier op het forum zijn die een aantal modellen goed pruimen, maar ik denk dat Bulova officieel het merk is waar ik de grootste antipathie voor voel.
Meer nog dan TW Steel?
Snap het wel, maar sommige Bulova modellen zijn toch best aardig
Haha ja daar heb ik toevallig juist warme herinneringen aan; omdat ik mijn zwager er jaren om uit heb kunnen lachen.
Ok daar komt ieā¦vinden dit ook zoān bang for the buck als Tsuyosa van hetzelfde moeder concern?
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd .
Gefeliciteerdā¦eeuh waarmee?
Een Tsuyosa van Siebel is onverslaanbaar als we het over bang for buck hebben
Er zijn veel, veel onsympathiekere merken. Echt heel veel. Maar ik begrijp wat je zegt. Bulova loopt voor mij ook van teleurstelling naar teleurstelling. Ik had veel meer releases verwacht met 262kHz quartz uurwerken er in, lanceren ze een āprecisionistā serie met off-the-shelf Miyota automaatjes. Wat een sof.
Toch zijn de nieuwe accutron uurwerken met die spacey kasten best wel cool, is de Curv wel lachen, en kan ik de BigMil 262kHz goed pruimen. Helaas dan weer veel budget shizzle met mineraalglas en teleurstellend grote maten.
Het is net als Citizen van onder de 300 Euro ene grote mallwatch-teleurstelling.
Specifiek deze Surveyor is best een soort van OK, maar wat een ongeïnspireerde kutwijzers zeg. Is dat nou een Tissot Gentle⦠pardon, een Monta⦠wacht, een OP⦠eh. Juist.
Die shit heb ik ook nooit bang for buck gevonden. Een te grote en te dikke OysterQuartz-Engineer-Defy-RoyalOak-Laureato-Nautilus also-ran met een stel te skere kleine klotewijzertjes die te kort zijn. Als de plaat geen kleurtje had zou er reuk noch smaak aan zitten.
Mand
Schuldig
kon het niet laten hahaha
Ik vind hem wel aardig. Ik zie in elk geval 1 groot voordeel: ik schat in dat ik de Bulova wĆØl fatsoenlijk op kan draaien / op tijd kan zetten middels de kroon met die kromme vingers van mij. Dat lukte me bij de Tsuyosa erg slecht en dat was ook de reden dat er 2 weer zijn vertrokken.
Dat de Bulova 1mm kleiner is vind ik dan weer jammer.
Ik vind een tsuyosa niet zo bang for buck hoor. Heb er eentje gehad en vond er geen reet aan, kijk liever naar een tweedehands microband horloge voor een beetje meer.
De grootste frustratie bij mij zit hem in het feit dat ze het bij Bulova wel voor elkaar zouden kunnen krijgen (zeker met hun 262kHz), maar ze het gewoon niet lijken te willen.
Misbaksels van de prutmerken laten mij koud, maar Bulova kan ik niet volledig zien als ālost causeā en stelt daarom juist elke keer extra teleur.
Bulova hoort nu toch ook bij Citizen?