NA Tudor 1926 39mm

Voor de geboorte van mijn zoon (3-10-2021) heb ik vrij kort erna deze veelzijdige Tudor gekocht met 2-10-2021 als datum op het certificaat. Ik doe ‘m nooit meer weg, en als ie wil, dan mag ie ‘m hebben als ie “volwassen” is.

Lang getwijfeld tussen 36 en 39 mm, maar ben blij dat ik voor 39 mm ben gegaan.
Ik heb ‘m een paar maanden op staal gedragen, maar inmiddels ook op leer en NATO en dat bevalt heel goed. Heerlijk horloge, draagt lekker soepel.
Toch ook wel een paar nadelen, met weinig licht is het horloge onleesbaar en de witte datum aanduiding had van mij in zwart gemogen. Maar verder is het gewoon een clean horloge, past overal bij.

Ik hoop nog een keer vader te mogen worden van een zoon, dan kan ik weer op zoek gaan naar een mooi horloge. En anders moet ik toch maar een andere reden verzinnen. :sweat_smile:

Een paar plaatjes om ‘t verhaal compleet te maken.

56 likes

Mooi horloge en een mooie reden om er een (of meerdere) te kopen.

2 likes

Fraaie NA! Proficiat met zoon en Tudor…

2 likes

de bruine staat hem beter :wink:

2 likes

Mooie gelegenheid voor een prachtig horloge , gefeliciteerd.

2 likes

Mooi horloge. Toch maar de 36mm erbij kopen dan, voor een eventuele dochter :smiley:

3 likes

Heel erg tof, bruine band staat idd het mooiste :slight_smile:
Veel plezier ervan!

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde tijdgenoot!!
Ziet er magnifiek uit!! En ik kan het weten!!
Ik wens je er een levendige tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met de mooie Tudor. Bruin leder en staal staan top, de nato veel minder. Top reden overigens om een Tudor te kopen

2 likes

Niceeeee

2 likes

dit vindt ik nu een mooie Tudor :+1:

2 likes

Mooi verhaal en een mooie Tudor. Heb plezier en geniet van beide!

2 likes

Mooi ding zeg! Heerlijk strak en tijdloos. En van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

2 likes

Hele mooie, cleane Tudor. Veel plezier ermee!

1 like

Super mooi horloge! Leer en RVS staat 'm het beste naar mijn mening. Veel draag plezier.

Maar geniet vooral van de mooie tijd met jullie zoon! Overigens zijn dochters ook heel leuk kan ik uit ervaring zeggen. Het horloge kun je dan zelf houden :grin:

3 likes

Zo had ik het nog niet bekeken, haha! Dat is een goeie! :grin::see_no_evil:

1 like

Mooi horloge, ik zou hopen op een tweeling de volgende keer!

1 like

Van harte! Heel mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd, en veel oefenen voor dat vader worden ….

1 like

nice! heb ook al vaker naar de 1926 serie gekeken, met leer vind ik die wel het mooist

1 like