NA Tudor 1926, gekocht tijdens koopstop

Op het forum hier vooral bezig in het vintage deel , heb best een groot aantal vintage horloges en grootste deel hiervan zijn Ricoh uit de 70s ,80s en 90s. maar ook nog veel andere merken waar van de meeste in roulatie gedragen worden.

Hier wat van mijn Ricoh

Maar dan komt dat moment dat je denkt dat het wel even genoeg is , dus een koopstop ingesteld en besloten dat eerst alle Ricoh die nog wachten ( +50 stuks ongeveer :face_with_peeking_eye: ) om te worden opgeknapt voorang te geven en niets nieuws meer aan te schaffen…

Dit ging prima tot in mijn social media feeds google steeds horloges van het merk Echo Neutra liet zien , en het zaadje was geplant , er moest en zou nog een horloge bijkomen en dan geen vintage maar iets nieuws maar wel met een vintage vibe

Echo Neutra 1956 GMT , maar wilde eigenlijk geen micro brand

Ook had ik al een tijd het oog op een Tourby
thumb_44543242

Maar deze itch was al gescratched door de aanschaf van deze Halcyon

En toen kwam er opeens een plaatje langs van een Tudor 1926,mooi merk,vintage vibe en best betaalbaar.Mezelf daarna wat verdiept in dit horloge en advies gevraagd , en toen gaan zoeken naar een mooi exemplaar, gezocht op Chrono , Ebay en Buyee onder andere en op al deze platformen kwam ik een aanbieder uit Japan tegen die er veel aanbood, de meeste aangeboden met doos en papieren , daar heb ik persoonlijk niets mee dus aanbieder gevraagd naar een Tudor 1926 in de best mogelijke conditie zonder doos en papieren … en dat was dan deze !

En eindelijk om mijn pols dan.

Het is wel een 41mm , dat deed me wel even twijfelen of deze niet te groot zou zijn voor mijn niet heel dikke pols , maar de beaters die ik naar werk draag ( invicta pro diver,Timex GMT ) zijn beide nog groter en dragen prima , dus grote blij en nu eindelijk een echte koopstop

Bedankt voor het lezen , van dit AI vrije topic :stuck_out_tongue_winking_eye:

51 likes

Hele mooie NA, veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd!! Ik begrijp je volkomen. Heel veel plezier met deze aanwinst.

P s. Jij verzamelt ook al geen full-box sets?
Ben je echt van een andere moeder??? :upside_down_face:

2 likes

Prachtige Tudor! Af en toe mag je jezelf best verwennen toch?

1 like

Hele goede keuze. Staat je goed. Gefeliciteerd met deze laatste NA (voorlopig) :wink:

1 like

Thanks, zal vragen aan haar :nerd_face::grin:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst! :+1:t3:

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst :slightly_smiling_face:

1 like

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::rofl:

Maar natuurlijk wel gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Heel tof! Van harte!

Ps. Die Echo/Neutra horloges zijn ook wel echt heel leuk!

1 like

Mijn beste,

Ziet er goed uit, deze Tudor 1926.
Gefeliciteerd met deze fraaie verworvenheid!!

Ik wens je er een formidabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd :clinking_glasses: Prachtige Tudor! Ik heb hem in het wit gehad en weggedaan omdat ik de 41 zeker met lichte plaat net te groot vond maar heb daar nog heel vaak spijt van.

1 like

Gefeliciteerd, mooie Tudor hoor, veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooie Tudor. Veel plezier ermee.

1 like

De eerste die ik op het oog had, witte plaat blauwe cijfer 39mm, toen zag ik de zwarte plaat in het echt en dat moest hem zijn dan, hij is lekker dun dat maakt de 41mm net nog goed te dragen :+1:

Staat nog wel op de lijst hoor :wink:

heel mooi horloge, een toppertje. Enjoy!