NA: Tudor 1926

Eerst en vooral een plaatje voor het lezen aan te vatten.

Zoals ik in mijn voorsteltopic al had aangegeven, was ik op zoek naar iets met wat meer uitstraling om de pols dan mijn gebruikelijke smartwatch. Vandaag dan maar op stap gegaan om wat horloges te passen. Ik zat al lang te kijken naar de Oris Propilot X in blauw en er was een AD in de buurt waar ze hem liggen hadden, dus daar maar eens langsgaan. De wijzerplaat van de propilot viel echter serieus tegen. Jammer want voor de rest een zeer mooi horloge. Verder hadden ze daar ook Longines en de blauwe Conquest in 38 mm viel heel mooi om de pols:

Maar…
Op weg naar daar ben ik nog een andere AD gepasseerd en daar lag een mooie Tudor 1926 in de etalage. Hier op het forum had ik wel al eens een foto gezien, maar in het echt is hij zeker niet minder. Dus toch nog eens terug hem te gaan passen en het was liefde op het eerste gezicht.

Hieronder nog wat foto’s die het horloge hopelijk wat eer aan doen.

Bij de AD plukken ze er zelf de stickers af, maar die op de caseback zijn ze schijnbaar vergeten :slight_smile:

40 likes

Mooie aanwinst geniet er van!

Gefeliciteerd met je NA super mooi :slight_smile:

Gefeliciteerd met deze aanwinst veel draagplezier gewenst :ok_hand:

Gefeliciteerd prachtig horloge!

Altijd leuk! Mijn oma is geboren in 1926 en wordt dus over 3 weken 100. Zou een leuk cadeau zijn maar ik vrees dat het niet helemaal bij haar past.

Bij jou wel zo te zien! Dat je er ook maar 100 mee mag worden! :+1:

Erg mooi, gefeliciteerd met deze prachtige Tudor 1926 en veel plezier er mee gewenst!

:sunglasses:

Van harte! Mooie wijzerplaat heeft deze :ok_hand:t3:

Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

Heel mooi, gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met deze fraai NA!! Veel draagplezier!!

Tudor maakt mooie spullen en daar is deze 1926 geen uitzondering op. Heel veel plezier ervan!

Schitterend horloge :ok_hand: vraag me alleen af of deze band goed op maat te maken is?Heeft deze verstelling in de sluiting?

Geen afstelling in de sluiting, helaas.
Het zijn wel kleine schakels dus een passende maat moet wel te vinden zijn. Maar als de pols nogal veel uitzet bij warm weer, kan dat eventueel wel een probleem zijn.

1 like

Prachtig! Vind dit met afstand ook de mooiste combinatie van de 1926

1 like

:+1: :+1:

Mooi hoor! Veel draagplezier.

Gefeliciteerd :ok_hand:

Heel mooi, geniet van je mooie Tudor

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Wat een prachtige Tudor!!
Mijn complimenten.:ok_hand:

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink: