NA Tudor 925

Oké tot zover de intentie om het voorlopig bij 3 piece collectie te houden. Al was de verwachting sowieso wel dat er ooit weer een BB58 bij zou komen. En nu ik eindelijk mijn phd heb afgerond mocht ik de trekker overhalen van mezelf. Daarnaast zijn ze 2e hands bizar voordelig op te pikken. Ik heb een 2 jaar oude in de stickers weten te bemachtigen voor 70% van de huidige nieuwprijs.

Ik ben acuut verliefd geworden op de zilveren BB58. Een relatief unieke BB58, een eigenschap die de normale BB’s zeker niet bezitten. Ondanks dat ik wel van bracelets ben, mis ik de bb58 bracelet niet, omdat deze vergeleken met moderne Rolex bracelet toch wel matig is. En deze 925 moet ook mooi staan op grof grijs suède of rubber. Mooie aanvulling in mijn collectie met alleen maar bracelets.

Binnenkort wat meer foto’s incl ge-update SOTC. Maar hier alvast een voorproefje. Fijne avond!

79 likes

Mijn beste,

Wat een bijzonder fraaie aanwinst!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er een sublieme tijd mee. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige aanwinst deze zilveren Tudor!

Van harte en veel draagplezier. :blush: :+1:

1 like

Prachtige Tudor bb58, geniet van deze aanwinst (en gefeliciteerd met de phd)!

1 like

Die wijzerplaat staat zo mooi bij dat zilver :ok_hand:
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Hele mooie Tudor en NA :heart_eyes:
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dubbel gefeliciteerd :facepunch:

1 like

Beauty! En een mooie manier om je phd te vieren!

Geniet van beide!!

1 like

Heerlijke kleurcombinatie deze zilveren Black bay :slight_smile: heel veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd :+1:

1 like

Schitterend! :ok_hand:t3:

1 like

Deze is het mooist op de nato.

1 like

Prachtig hoor!
Eveneens mijn favoriete Black Bay. :drooling_face:

1 like

Gefeliciteerd met de PhD! Deze zilveren BB58 is een geweldige bekroning voor deze mooie titel.

Ik vind het zelf te lastig om de trekker over te halen om die bronzen of zilveren op te pikken. Ik kan ze echter wel heel heel erg waarderen, prachtig!!

1 like

Pretty damn cool, congrats!:facepunch:t2:

1 like

PhD, een top prestatie, daar hoort een top horloge bij. Gefeliciteerd. :star_struck:

1 like

Heerlijk horloge

1 like

Allereerst gefeliciteerd met het behalen van je PhD :muscle:t3:
De 925 is prachtig. De taupe wijzerplaat in combinatie met de zilveren kast is uniek. Top keuze. Proficiat met deze Sterling NA :grin:

1 like

Subliem :ok_hand:t2:, geniet ervan!

1 like