NA: Tudor BB 58 Blue

Yes! Sinds gisteren eigenaar van deze mooie blauwe Tudor. Ben enorm onder de indruk van de kwaliteit maar met name de kleur :star_struck:

Dit is echt een horloge wat IRL veel meer indruk maakt dan op foto’s. De kleur is enorm veelzijdig, van donker blauw in de avond tot knalblauw in de volle zon.

De maat van 39mm maakt dat ik voor de BB58 ben gegaan. Eerder gekeken naar de 41mm welke voor mijn gevoel te groot en zeker te hoog was ondanks mijn stevige pols van 19,5cm. Zelf vind ik iets kleiner mooier en fijner dragen, maar blijf toch twijfelen of een millimeter meer voor mij toch prettiger was geweest… voor nu ga ik ervan genieten!!

80 likes

Op basis van de wrist shot is dat wat mij betreft een volle nee. Mooie maat en een fantastisch mooi horloge! Geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd, deze is in het echt altijd mooier dan op de foto. Maat staat gewoon goed idd.

1 like

Das een hele mooie :ok_hand:t2: Geniet ervan :blue_heart:

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe Tudor :+1:

1 like

Proficiat! Ondanks wat andere dingen in de collectie is deze de laatste maanden gewoon niet van de pols geweest. Ideaal horloge om gewoon je ding mee te doen.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA. Kan enkel bevestigen dat je een goede keuze hebt gemaakt. Tudor rules :stuck_out_tongue_winking_eye: Geniet van je BB58

1 like

Thnx! Hoe meer ik ernaar kijk hoe beter ik de maat ervaar. Maakt het ook wat subtieler allemaal.

8 likes

Gefeliciteerd. Geniet ervan!

1 like

Gefliciteerd! Het blijft een fantastisch horloge die ik ook graag zou willen toevoegen aan de collectie.

1 like

Geniet ervan, groeten van z’n broertje

3 likes

Mooi! Is dat een Vanguard?

Het is een horloge wat ook gewoon even moet rijpen. Ik ziet het een beetje als hoe het in het begin ging met de Omega Peter Blake…toen die net uitkwam kwamen ze al vrij snel weer 2e hands beschikbaar, mensen vonden hem wat gewoontjes of wat de reden ook was en wilden al gauw weer iets nieuws maar nu 2 decennia later is de Peter Blake gewilder dan ooit en zijn ze ruim dubbel zo duur als wat ze toen nieuw kosten en mensen nemen er moeilijk afstand van.

2 likes

Yes, topper (zeker tijdens de zomer).

1 like

Van harte met je nieuwe Tudor Black Bay 58 Blue! Ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Zeeer mooi , proficiat

1 like

Een prachtige aanwinst, zelf eerst twee jaar de zwarte gedragen maar nu ook voor blauw gegaan .

2 likes

Gefeliciteerd man, geniet ervan!

1 like

Super veelzijdig deze navy blue💙

1 like

Dat blauw past hem heel goed. Lijkt me een heerlijke daily. Enjoy!

1 like