Nadat ik eind januari 2020 een BB 58 in de zwarte versie had gekocht. Is die eigenlijk niet meer van de pols geweest. Echt een heel fijn horloge, formaat is perfect en het gevoel op de pols ook. Geen lomp geschuif op de pols zoals bij z’n grote broer.
In eerste instantie nog een beetje wennen, maar later steeds meer overtuigd. En won het ook steeds van m’n DJ. De 58 kan je in mijn optiek overal en altijd om.
Maar ja, toen Kwam de 58 Navy uit. Eerst veel surfen op het net. Op foto’s heel wisselend van heel mooi, tot een beetje saai en soms zelfs wat flets. Na een paar dagen twijfelen toch maar mijn huidige 58 te koop gezet. En bam! Na drie minuten, een bericht. En direct verkocht, volgende dag opgehaald… mijn God … dat ging wel erg snel. Ik had niet eens tijd om te twijfelen…
Tsja en dan begint het natuurlijk… shit had ik de 58 wel weg moeten doen… Twijfel alom!
Snel maar bij een aantal AD’s informeren en op de lijst laten zetten voor de Navy. En nu maar hopen dat die niet tegenvalt. Bij Ace was het kansloos, er werd aangegeven dat het pas 2021 zou worden en dan ook nog een aanbetaling vragen, mmhhh… laat maar even, eerst maar eens kijken of ik er elders sneller aan kan komen.
En ja hoor afgelopen dinsdag kreeg ik een bericht dat het horloge binnen was… dat is snel, vrijdag op de lijst, dinsdag binnen! En vandaag het horloge direct opgehaald. Best spannend, mijn eerste fonkel nieuwe horloge. Alle voorgangers kwamen eigenlijk allemaal van het forum of Uhrforum.
Wauw wat een mooi ding! Hij valt absoluut niet tegen. Veel mooier dan op de foto’s als je het mij vraagt. En gelukkig weer een Tudor BB 58 in huis en om de pols! Alle twijfel is weg! Deze blijft!
Of… komt Tudor volgend jaar met een 58 GMT?? We gaan het zien, zal nog wat langer duren… maar als die komt… Hahah eerst maar eens genieten van deze. Hieronder wat plaatjes.
De groeten, ik ga weer verder naar mijn pols staren.