Yeah baby i got my Tudor on my wrist and it’s not even Christmas!
Afgelopen weekend was ik op bezoek in Parijs bij een goede vriend. Die overigens ook echt serieuze vormen van het horlogevirus te pakken heeft. Op vrijdag hebben we samen wat mooie zaken bezocht en overal toch tegen beter weten in vragen of ze de BB 58 op voorraad hadden. Werd nog net niet uitgelachen bij het stellen van de vraag. Toen liepen we als laatste naar binnen bij Chronopassion. Can i help you? I don’t think so unless you have a BB 58 for me zei ik nog lachend. Actually I have, we just received one this morning together with a GMT. It’s mine! riep ik direct. Zo jammer dat de GMT geen 39mm variant heeft anders had ik die ook meegenomen wat een plaatje! De horlogemaker van CP liep rond met een witte jas en een monocle op zijn hoofd, prachtig om te zien. Hij zag van een afstandje mijn Sinn en maakte daar nog even een complimentje over, altijd goed.
Een kopje koffie terwijl mijn band op maat werd gemaakt en al met al stonden we binnen 15 minuten weer buiten. Alsof je een pakje boter koopt. Vind de ervaring bij S&C mooier, maar goed ik heb hem nu wel in plaats van de lange levertijd. Het horloge draagt heerlijk, echt een perfecte maat en wat een afwerking. Lekker om over het glaasje te wrijven zo smooth. Af en toe doe ik de mouw even omhoog en dan is het genieten! Een prachtig horloge en ben erg blij met de keuze voor Tudor!
Wat je kunt doen is vragen of ze hem op leer voor je bestellen en dan de losse stalen band erbij. Ben je wel wat duurder uit maar dan moet je rekenen op ongeveer 6 maanden. Althans dat is wat ik te horen kreeg een week geleden toen ik hem had besteld.